fallback

На какво е способeн 18-годишен Mercedes-Benz E220 на магистрала?

Комбито с 4-цилиндров мотор се представя впечатляващо (ВИДЕО)

По магистралите често може да бъдат срещнати автомобили с висока мощност, които достигат невероятни скорости. Понякога обаче е по-важно и да можете да се насладите на пътуването, докато сте зад волана. Затова и екипът на TopSpeedGermany се насочи към 18-годишно комби Mercedes-Benz E-Class E220, което изпробва на участък от аутобан без ограничение на скоростта.

Този Mercedes-Benz E-Class Wagon от 2003 година има под капака си 2,2-литров турбодизел с 4 цилиндъра, развиващ 150 к.с. В наши дни подобни показатели вероятно ще се струват недостатъчни на много хора, но от заснетото видео се вижда, че подобна мощност е напълно достатъчна.

Без особени проблеми дизеловото комби успява да развие скорост от 204 км/ч, преди да влезе в трафик, който забавя значително скоростта му. След като лентата пред автомобила се "отпушва", водачът достига до 200 км/ч.

Любопитно е да се разбере, какво ли щеше да се случи, ако машината не беше забавена от трафика. Факт е обаче, че дори след 18 години употреба този двигател успява да достигне подобни показатели. Още повече, че той е проектиран не за производителност, а за по-нисък разход на гориво.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #28
    До 39 ( преди 3 години )
    Карай си Тойотата! Но имай уважение към онова, което са сътворили хората много преди твоята Евро 6 Тойота! А и фактът, че си избрал тази марка, говори достатъчно. Не си богат, за да презираш бедните. Опитваш се да се представиш за такъв, но изглеждаш като жабата, която искала и тя като вола...ако си чувал тази ирония, де. И гледай да не се мотаеш на пътя на някой с расов автомобил, че тези приказки за мотането и бедните, дето искали да се движат, ще са с пълна сила за теб тогава!
  • #27
    Данаил Павлов ( преди 3 години )
    Последно за е класа ли говорим или за s класа
  • #26
    край ( преди 3 години )
    до 38 Карам тойота евро 6 е, изправна, от ТМ ауто. В момента е на 130 хил. км.При подаване на газ отзад не се вижда нищо. Няма проблем да поддържа 180. Но няма и смисъл. Натискането на *** и въртенето на геврек не е спорт. Може го и 70г. бабура.Бангии като рекламираната придават излишно самочувствие на питеците да се мислят че управляват нещо и даже че са над законите. Физическите закони обаче ги връщат в реалността - често челно. Лошото е че умират и нормални хора.
  • #25
    До 35 ( преди 3 години )
    А ти от богатите и нормалните ли си? Бентли ли караш? Или Майбах? Носиш ли златен Ролекс на ръката си? Дрехите ти с цени от 5000$ ли започват? Сменяш ли редовно екзотични острови за лайфстайл? Я кажи!!Или си един най-обикновен пос-Ерко с мокри сънища... Кел.Еш!
  • #24
    До 35 ( преди 3 години )
    А ти от богатите и нормалните ли си? Бентли ли караш? Или Майбах? Носиш ли златен Ролекс на ръката си? Дрехите ти с цени от 5000$ ли започват? Сменяш ли редовно екзотични острови за лайфстайл? Я кажи!!Или си един най-обикновен *** с мокри сънища... ***!
  • #23
    32 до 33 ( преди 3 години )
    То и аз съм С сегмент 110 коня бензин и като цяло е ок. Но не рядко се усеща че си трябват още малко. Ако си с дизел може би е компенсира малко теглото.
  • #22
    край ( преди 3 години )
    В Надин го чакат. Катализатор за тая баракуда е по скъп от нея.Ама се движела. Ми то това е проблема. Такива бангии дават възмогност на жителите на Столипиново и Факултета и Найроби да се мотат по пътищата и да тровят народа. Заради тях колите с ДВГ ще бъдат забранени. Никой нормален човек не ще бедните да имат коли. Щото искали да се движат.
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    До 32 в момента карам СУВ с 130 к.с. и не се оплаквам дори съм доволен,а ако трябва да преминавам на нещо с много к.с. то ще да е от класа на Порше 911,другото си е порно на пътя.
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    И аз си мислех че 100-тина коня за масова кола са достатъчни. Ама това беше преди 15 години. Тогава семеен седан/комби беше по 120-140 коня атмосферни и минаваше за пъргава кола. В наши дни трафика и натоварването са съвсем различни. А и много коли понатежаха. За СУВ-овете да не говорим. В момента C и D коли за извън града 140-160 коня с турбо са за адектватно каране без много зор.
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако трябва да съм честен на стариге коли ми харесва единствено:1. Дизайнът понякога е трепач. Особено 50-те до 80-те.2. Интерьорът понякога е много качествен със скъпи материали (дървени фурнири, кожи) и много ръчен труд.3. Теглото. Оттам нататък като автомобил, новият автомобил винаги е по-добър като автомобил (разбира се трябва да се сравнява един и същ клас, а не стара S-Class с нова Дачия).
fallback
Последни