IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Спортното Peugeot 208 ще е изцяло електрическо

Хот-хечът на французите ще излезе на пазара през 2023 година

С обновяването на моделната си гама Peugeot сложи край на GTi-версиите на своите модели. Това обаче не означава отказ от разработката на спортни модификации. Първата от тях е факт - 508 PSE, но това стана, след като подразделението Peugeot Sport се превърна в Peugeot Sport Engineered.


Peugeot


Следващият продукт на новият отдел е спортната версия на 208, която обаче вероятно ще разочарова някои от най-верните фенове на марката. Според френското издание L'Argus, хот-хечът ще се появи през 2023 година и за разлика от Peugeot 508 PSE, което разполага с двигател с вътрешно горене като част от хибридната система, той ще бъде 100% електрически.

В основата на бъдещото 208 PSE ще е сегашната версия на ток Peugeot e-208. Разбира се, нейната задвижваща система с електромотор с мощност 136 к.с. и батерия с капацитет 50 кВт/ч ще бъде сериозно ревизирана. Така хот-хечът на ток ще бъде по-динамичен от версията GTi при предишното поколение на модела.

Засега липсват точни характеристики на бъдещото Peugeot 208 PSE, но в компанията са убедени, че то ще отбележи пробив в историята на марката, тъй като ще бъде първият неин изцяло електрически спортен модел. След него ще се появяват и други, като със сигурност бъдещото 308, което ще смени поколенията през тази година, също ще получи версия PSE. Все още обаче не е ясно дали и тя ще бъде само на ток или ще разчита на хибридно задвижване както е при Peugeot 508 PSE.

Снимка: Motor1

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    ако се интересуваш от автомобили щеше знаеш че амг са 8 цилиндъра 6 амг и 4 амг са маркетингов ход на мерседес за хора които нямат и най малка представа от автомобили и потемата за пежо 508 pse е толкова далеч като ходова част трансмисия двигатели че просто ми стана интересно сравнението с немската тройка
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #4, изпии си успокоителните. А клас АМГ на МБ е 2.0, 1 M на БМВ е също 2.0.. (все още) и са същия сегмент. С новите норми за емисии, не вярвам да останат.
  • #3
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    да сравниш надлъжно разположен с две турбини двигател м на бмв амг на мерседес zf кутия с изключване на предния мост които автомобил са с 4 литра v8 с 1.6 редови напречно разположен 4 цилиндров с японска кутия и предно предавене е като да сравниш грейс кели с квартална *** от обеля която като си отвори устата се вижда хасфалта
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    №2, на БМВ М или на АМГ ценовата политка по-добра ли е? на Купра (Сеат) или Абарт на Фиат? ФВ Р серията, да не би за без пари да я дават? :-)
  • #1
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Сигурно ще е супер но ако ценовата политика ще е като на 508 PSE по-добре да не го правят :D