fallback

Най-продаваният електромобил в света струва 4000 евро

Субкомпактен модел с пробег от 120 до 170 км изпревари Tesla Model 3 (ВИДЕО)

Случайно чували ли сте някога за Wuling Hongguang Mini EV? Ако не, пропускате много, защото този китайски субкомпактен модел е най-продаваният електрически автомобил в света!

От началото на годината Hongguang Mini EV предизвиква сензация на пазара в Китай, което не е изненадващо, защото началната му цена е едва 4000 евро. Какво получавате за тези пари, разкрива YouTube-каналът Electroheads.

Най-интересното е, че тази кола е създадена само за 12 месеца от компанията Wuling Motors. Съответно, разработката започва в началото 2020 година, а само за януари тази година от електромобила да продадени 27 778 бройки, като са приети общо 37 000 поръчки. За сравнение, глобалните продажби на Tesla Model 3 за същия месец се са 21 589 бройки.

Като цяло, резултатите на компанията-производител вървят нагоре още от втората половина на 2020 година, но резултатът на Wuling Hongguang Mini EV е забележителен, защото за цялата минала година общите продажби на китайската марка за 38 496 бройки

Какво предлага Hongguang Mini EV? Задвижването става с един електромотор, развиващ 27 к.с. и 85 Нм въртящ момент. Клиентът може да избира между две батерии - с 9,3 кВт/ч и с 13,9 кВт/ч. При първата пробегът е 120 км, а при втората - 170 км. Максималната скорост на електромобила е 100 км/ч.

Снимка и видео: Electroheads

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Електрическият ми велосипед има автономия на батерията 180 км. Реално минавам около 150 км с едно зареждане. Дори и да мии свърши заряда не оставам на пътя, а продължавам с въртене на п*далите. Евтино, удобно, здравословно и без задръствания. В час пик съм по-бърз отколкото, ако съм с кола.
  • #9
    До #9 ( преди 3 години )
    И като ги има какво? Продават ли се добре? Не, нали! Хайде замисли се защо и тогава пиши!
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Браво на китайците. Точно от такива автомобили има нужда в големите градове на Европа, но тук производителите правят само скъпи коли, защото нямали печалба от малките коли. Затова скоро много от тях ще фалират и ще бъдат национализирани от съответните държави.
  • #7
    Пламен ( преди 3 години )
    Краш тестовете на китайските автомобили са като на тези в Европа, но самите тестове се провеждат с по-ниска скорост.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    !? Спрете да наричате подобни недоразумения "КОЛИ" ... И още по-малко да ги сравнявате с автомобили продавани в ЕС.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    За по-малко от 10 хил. долара има много китайски електромобили. Пълноценни, който могат да заменят напълно бензинов аналог. Жалко че няма да ги има в европа.Имам много клипове, за който се интересува:https://***.youtube.com/watch?v=cew6rQOx9Go&t=2s
  • #4
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    В света няма материал, който може да събереш на 100%. Говори се, в най-най-добрия случай за 90% рециклиране, което е много малко вероятно. Дори да се достигнат заветните 90% пак на всеки 1 милион продадени електрички ще остават около 30 000 ТОНА нерециклирани ТОКСИЧНИ батерии, които ще тровят водата и почвата. Супер еко се очертава да е бъдещето... но с ментално увредени не може да се спори :(
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Някой прави ли си сметката какво ще се прави с тези електрокари когато им свърши експлоатацията? Има ли адекватна система в света за рециклиране на тези автомобили? По отношение на сигурността, китайчетата правили ли са някакви краш тестове изобщо?
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    е тва е кола...
  • #1
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    От колко години ви повтарям, че единствено кола със 100тина км пробег и 10-15 кВч батерия има смисъл?! Ето това е електричка за града! Всичко останало е неземен боклуГ, който не решава, а създава проблеми!
fallback
Последни