fallback

Mercedes-Benz S-Class получи нова базова верия и поевтиня

В гамата на флагмана на германската марка се появи модификация S 400

Представеният през 2020 година Mercedes-Benz S-Class (серия W223) получи нова базова версия и поевтиня с 22%. Разширението на гамата на модела засега е факт на китайския пазар, където се появи модификацията S 400 L, при която намаляването на цената е постигнато с дефорсиране на 3,0-литровия мотор с 6 цилиндъра, както и с отказ от някои елементи от оборудването.

Новият Mercedes-Benz S 400 ще се предлага в Китай само с удължена каросерия и задвижване към задните колела. Под капака е поставен редови турбомотор с 6 цилиндъра, който развива 313 к.с. и 450 Нм. За сравнение, при версията S 450 същият силов агрегат разчита на 367 к.с. и 500 Нм.

Трансмисията на Mercedes-Benz S 400 L е стандартната за модела - 9-степенен автомат. Системата "старт-стоп" получава помощ от стартер-генератор EQ Boost, който добавя 22 к.с. и 250 Нм при интензивно ускорение. Дори базовата S-Class е доста динамична, като времето за достигане на 100 км/ч от място е 5,9 секунди.

На външен вид тази версия на флагмана на Mercedes-Benz може да бъде различена по 18-цоловите джанти (при S 450 и S 500 те са 19-цолови). Салонът също е опростен, но списъкът с допълнително оборудване не е променян, като той е същия като за двете "по-старши" модификации.

Дебютът на Mercedes-Benz S 400 L позволява на китайското представителство на марката да намали стартовата цена с 259 000 юана (33 424 евро) или с 22%. Базовата S-Class вече струва 899 000 юана (116 016 евро), докато версията S 450 със задно предаване е оценена на 1 158 800 юана (149 540 евро). Вариантът S 500 с 435 к.с. и задвижване на четирите колела струва минимум 1 818 800 юана (234 717 евро). Дизелови S-Class в Китай не се продават.

Още снимки на базовата S-Class - вижте в галерията:

Очакванията са, че съвсем скоро версията S 400 ще се появи в глобалната гама на Mercedes-Benz. А през 2022 година клиентите на марката ще получат и още по-достъпен вариант с 2,0-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра.

Снимки: Autohome

fallback
  • #12
    Genesis ( преди 3 години )
    Немската кошницата със проблеми.
  • #11
    До долния ( преди 3 години )
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Мн ми харесва няма какво да се лъжем. Знам че е некачествено, знам че след 5 години каране ще издаде багажа, но за мен е най доброто в класа.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Да, Алфата има вероятно пътно поведение на космически кораб в сравнение с тоя ***.
  • #8
    radoslav ( преди 3 години )
    При S класа приликата с алфа умрело е че и двете имат по четири гуми.А цената е относителна на един му е скъпо на друг не.
  • #7
    Бай Онзи ( преди 3 години )
    Много скъпи тея S класи бре пък бързо се обезценят после веднага им.пада цената като ге извадиш от магазина.За туй бай ви Онзи си кара по-старата Sкласка W221 където я е взел евтинко само за 30хил.лв и си сви,.р,ка ама всички екстрички си ги имам пак.
  • #6
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
  • #5
    777 ( преди 3 години )
    Ако се наредят този мерцедес, най новата осмица на Ауди и най новата седмица на БМВ, отзад са направо едни и същи.
  • #4
    Японеца ( преди 3 години )
    Японско- корейско-китайски дизайн! Феновете мълчат! Смях и подигравки!
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Задницата от Алфа.
fallback
Последни