IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault обяви цени на Arkana за Европа

На домашния си пазар крос-купето ще струва близо 30 000 евро

След няколко месеца на размисъл, Renault реши да предложи новия си купеобразен SUV на френския пазар. Това е напълно логично, тъй като манията по SUV-моделите в Европа продължава да се разраства, а Франция е една от страните, където те имат най-голям пазарен дял за миналата година - 41%.


Renault Arkana


Така Renault Arkana пристига във Франция с ограничена, но добре насочена оферта. Моделът няма да има дизелов вариант, а ще се предлага с хибридно задвижване, което е същото като на Renault Clio E-Tech. Това не е plug-in (зареждащ се), а обикновен хибрид, като мощността на системата е 145 к.с. (с 5 повече от Clio E-Tech). Тази модификация ще е достъпна в 3 нива на оборудване - Zen, Intens и RS Line, като цените им са съответно 31 200, 33 600 и 36 200 евро.

Ще се предлага и версия с 1,3-литровия бензинов двигател TCe с 4 цилиндъра, за която са достъпни същите 3 нива на оборудване. А цените са малко по-ниски от тези на хибрида - 29 700, 32 100 и 34 700 евро. На по-късен етап ще се появи и още един бензинов двигател, развиващ 160 к.с.


Renault Arkana


Най-ниското ниво на оборудване - Zen, включва асистент за паркиране, камера за заден ход, система за аварийно спиране с разпознаване на пешеходци, система за поддържане на лентата, функция за разпознаване на пътните знаци, круиз-контрол, 7-инчов дисплей, автоматичен климатик, LED-фарове, 17-инчови джанти и др..

При Intens се добавят система за следене на слепите зони, адаптивен круиз-контрол, асистент за излизане от паркинг, селектор за режим на шофиране Multi-Sense, индукционно зарядно устройство за смартфон, 10,2-инчов цифров приборен панел, навигация с 9,3-инчов сензорен екран, 18-инчови джанти и др.

Още снимки на Renault Arkana - вижте в галерията:


Топ-версията - RS Line, на свой ред получава система за откриване на странични препятствия, отопляеми предни седалки, кожена тапицерия, алуминиеви педали, джанти RS и др.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Аз също карам от 2 год Reno Kadjar,до сега в сервиз е ходила колата само за годишен преглед.Днес ходих да гледам новото Reno Arkana.Уникална е.Хибрид и струва 33.000 евро
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 3 години )
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами нали знаеш кои си говорят сами,тга при теб нещата стоят така.
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 13,за 4 години съм стъпвал 3 пъти в сервиза за годишно обслужване,предполагам,че ти с твоя кошник спиш даже в сервиза и неизлизаш от там.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 9,ама най-ниското ниво на Каджар с базовоото оборудване сравняваш с Каптюр от най-високото ниво с всички екстри за модела. Такова сравнение не се прави нищо,че са различни класове.
  • #14
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    Сам ли си говоря кво
  • #13
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
  • #12
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    Ако ми плащаха да оплювам Рено,досега щях да съм забогатял и да съм се отървал от панелката но уви.........
  • #11
    5 rate up comment 30 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    трябва да си доста увреден ментално да броиш 30к? за купчина скърцаща, тропаща и миришеща на химикали пластмаса, висяща през ден в сервиза, каквото представлява типичното рено!
  • #10
    20 rate up comment 2 rate down comment
    AAV ( преди 3 години )
    Не знам доколко следите цените, но не само Рено, а и всички други вдигат цените стремглаво. Разликите с цените от преди 4-5 год. са наистина фрапиращи. Кола, която тогава е струвала около 40-45 хил.лв, сега подобна е към 60 хил.лв. Лудост! С това темпо новите коли ще стават все по-недостъпни за средностатистическия българин.