fallback

5 автомобила, които можеше да спасят имиджа на Съветския съюз

Тези aтрактивни модели така и не влязоха в серийно производство

Когато се замислим за автомобилостроенето на някогашния СССР, в ума ни неизменно изплуват няколко автомобила - "Жигули", Лада Нива, УАЗ, Москвич и Волга. С малцината разновидности и поколения на тези коли, по-възрастните от нас израснаха и в България, като ярък спомен е дългогодишното чакане да се доредиш до заветната съветска машина.

И докато масовото производство на съветската автомобилна промишленост представляваше относително монотонна и семпла гама автомобили, то инженерите на различните компании постоянно се опитвали да внедрят доста смели и различни проекти. Доста от прототипите, излезли изпод чертежите са били странни, нелогични, непрактични или прекалено неподлежащи от осмисляне, от страна на отговорните партийни величия.

Но е имало и машини, които са били много сполучливи и са били готови за серийно производство. Повечето от тях са били и модерни за времето си и ако бяха получили "зелена светлина" доста биха променили имиджа на съветското автомобилостроене, както по времето на Студената война, така и преди разпада на комунистическата империя. Нека ви разкажем за 5 (+2) автомобила, които така и не бяха пуснати в серия, а трябваше:

5 автомобила, които можеше да променят имиджа на Съветския съюз (ГАЛЕРИЯ)

fallback
  • #8
    На дедо ви скоростни ( преди 3 години )
    Към всите антируски технопундурясници....питайте баби и майките си де ги плющяха първо...у Жигули, лада ,Москвич Волга трабант варбург.....или Сите да прайха на къра....мама ви олигофренскс
  • #7
    До ( преди 3 години )
    подводници, кораби, ракети, совалки, космически станции, танкове се правят с държавни пари за държавата, много често с неограничен бюджет и много често, особенно в СССР, при некачественно изпълнение, с родата заминаваш на дълга ексглокзия в Сибир. Автомобилите от друга страна се правят за гражданите,често с ограничен бюджет и с още по-ограничена пазарна цена и към днешна дата със силна конглокенция. Мислете преди да пишете бе другари!
  • #6
    Щирлиц ( преди 3 години )
    Христомире,да чета статията ти е истинско предизвикателство за търпението ми,и познанията ми по български език.Срамота.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Защо вече няма коли с велур в салона?
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    5 - корейците нямям спомен да са крали. Те бяха взели лиценза за опел Кадет и правеха Деу Нексия мисля бяха (2121 преди 20г). След това сами си се оправяха. Китай - там е малко сива зона, но някои крадат да. Колкото до руснаците, там им трябват евтини и здрави коли. Сега с Рено, горе долу им потръгнаха, като и Дачиите в Румъния. За сметка на родината, където .. нищо не става, въпреки всички напъни.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    След втората светвна войнна японците бяха почнали с кражба на дизайн и технологии и горе-долу сега правя коли. Корейците са повторили същото през 70те и 80те, сега правят горе-долу коли. Китайците започват през 90те, сега и те правят коли (в известен смисъл). Руснаците продължават само да се опитват, въпреки че всички през годините са се опитвали да им помагат (фиат, порше, рено, сигурен съм, че и други). Болни мозъци спиртосани.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Авртора - това твое съчинение по картинки ли е или го преписа от някъде? Това са прототипи, които принципно всяка компания прави, но не винаги стигат до поточната линия. Кога за добро, кога за лошо, това става ясно след години. Конкретните модели, не мисля, че биха променили нещо, дори по-добре че не са ги пуснали.
  • #1
    dj ( преди 3 години )
    Ужас.
fallback
Последни