2021 ще е доста богата на интригуващи автомобилни премиери: от новия Nissan Z и BMW M3 до GMA T.50, новата суперкола на Гордън Мъри, и японския Aspark Owl, претендиращ да е най-бързата кола в света. Но въпреки това емблематичното британско списание GQ (Gentlemen's Quarterly) посочи именно Audi е-tron GT като най-горещия нов автомобил на годината - независимо, че до края й остават повече от 10 месеца. Нека видим какво отличава този електрически гранд-турър от предишните електромобили на германците - и от всичките му конкуренти на пазара.
10 причини защо e-tron GT е най-интересната кола на 2021 (ГАЛЕРИЯ):
Защото си има собствен саундтрак
В компании като Audi издаваният от автомобилите звук не е нещо, което се оставя на случайността. Аудиоинженерите Рудолф Халбмайр и Щефан Гсел старателно подготвят всеки модел да звучи идеално, но признават, че e-tron GT е бил най-сложната им задача. Докато в миналото целта им е била основно да правят двигателите с вътрешно горене по-тихи, тук е обратното - да направят така, че един безшумен автомобил все пак да се чува. Наложило им се е да разработят собствен композиторски софтуер, за да се справят с тази задача. Audi e-tron GT има два външни говорителя, които функционират в три различни режима. Единият предупреждава пешеходците при бавно движение в населено място. Вторият се задейства при комфортно шофиране. Третият е за динамични режими на шофиране и подсилва адреналина.
В компании като Audi издаваният от автомобилите звук не е нещо, което се оставя на случайността. Аудиоинженерите Рудолф Халбмайр и Щефан Гсел старателно подготвят всеки модел да звучи идеално, но признават, че e-tron GT е бил най-сложната им задача. Докато в миналото целта им е била основно да правят двигателите с вътрешно горене по-тихи, тук е обратното - да направят така, че един безшумен автомобил все пак да се чува. Наложило им се е да разработят собствен композиторски софтуер, за да се справят с тази задача. Audi e-tron GT има два външни говорителя, които функционират в три различни режима. Единият предупреждава пешеходците при бавно движение в населено място. Вторият се задейства при комфортно шофиране. Третият е за динамични режими на шофиране и подсилва адреналина.