fallback

Най-красивите асиметрични коли в историята

Понякога се случва авангардният дизайн и хармонията да нямат място в една и съща кола

Както при много изкуства, автомобилният дизайн често e базиран на хармонията. Вярно е, че крайният резултат е обикновено повече или по-малко атрактивен, но симетрията е основна база за линиите на 99,9 процента от автомобилите по света.           Но какво да кажем за останалите 0,1 процента? Много просто, това, което ги отличава от останалите е асиметричният дизайн, при който лявата страна на автомобила няма много общо с дясната. Или пък предницата или задницата не са с хармонични и „центрирани” черти.

В галерията по-долу сме подбрали 14 атрактивни и екзотични коли (серийни модели и прототипи), които са доста неконвенционални от гледна точка на симетрия. При някои от тях разликите са очебийни, при други по-дискретни, а при трети трябва внимателно да прочетете текста, за да разберете за какво става въпрос:        14 автомобила с асиметричен дизайн (ГАЛЕРИЯ):

      

fallback
  • #5
    Деян ( преди 3 години )
    тя цялата статия безсмислена! да се върти сайта... Даже малко снимки сте сложили - 14, можеше да ги направите 40, че да връткаме по-яко
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    На 2СV-то защо го слагате асиметрично,при положение,че този екземпляр е от времето на войната и поради липса на суровини за това е с един фар. Много руски превозни средства от това време са с един фар заради ограничените ресурси.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Що бе , "клубман" е доста хубава , особено с вратите на багажника
  • #2
    Поправка 2 ( преди 3 години )
    А сега като се замисля, дори и формула 1 не са симетрични - в ляво е педалът за спирачката, а в дясно педалът за газта. А за копчетата по волана да не говорим!
  • #1
    Поправка ( преди 3 години )
    99,9% от колите са АСИМЕТРИЧНИ! Само спортните автомобили с централно място за пилота (напр. Формула 1) са симетрични. На всички останали воланът е или в ляво или в дясно :)
fallback
Последни