fallback

Къде се произвежда всеки отделен модел на Renault

Доколко "френска" е все още френската автомобилна компания? Вижте сами

Дали моделите на Renault се произвеждат във Франция? Доколко "френска" е френската марка? Актуалната гама на автомобилния производител включва 16 модела, но е наистина интересно дали компанията, в която немалък акционер е френската държава държи на пословичния шовинизъм и дали залага основно на производство в родината си.

Всъщност, отговорът на горния въпрос е "и да, и не". Френският производител всъщност произвежда повечето си модели в чужбина. Но Франция си остава домът на по-високо позиционираните модели, като Talisman и Espace, както и почти цялата лекотоварна гама - моделите Kangoo, Trafic и Master. Общо 7 са моделите на компанията, които са асемблират на родна територия.

В родината на Renault е предвидено да се правят най-скъпите и най-високотехнологичните модели. Включително настоящите и бъдещите електрически машини на марката. А сред всички заводи, най-сериозен е този в Дуе, където се правят Scenic, Talisman и Espace.

Там ще се прави и електрическата версия на Renault Megane, както и платформата CMF-EV, на която ще се правят още няколко автомобила, сред които и екологичен SUV. А перлата в "електрическата корона" ще е възроденото Renault 5, което също ще е на поточните линии в най-големия завод на компанията.

Лекотоварна гама "made in France": с изключение на бъдещия Express, който ще наследи Dacia Dokker и като него ще се прави в Мароко, останалите бусове са родно производство. Kangoo се прави в Мобеж, Trafic в Сандувил, а Master в Батили.

Що се отнася до изнесеното производство, извън това в Южна Америка, което е предвидено за местна употреба, моделите за нашия и европейските пазари, се правят в общо 4 държави, на 2 континента. Така, най-популярния модел на компанията - компактния Clio, се прави в нашата южна съседка Турция, в завода в Бурса.

Други модели, като Twingo и малка част от гамата на Clio се правят в Словения, а французите разчитат и на мощности в Южна Корея, където тяхна собственост са автомобилните производства на Samsung. В случая не говорим и за Lada и руското производство на автомобили Renault, тъй като локалната продукция е предвидена за Русия и страните от бившия СССР.

Къде се произвежда всеки модел на Renault (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    лелелелеле ( преди 3 години )
    Неудачия произведена в Мароко. Майко мила
  • #8
    ( преди 3 години )
  • #7
    До #5 ( преди 3 години )
    И ние не можем "д разбеАм" като как си имаш сайт, а пишеш толкова неграмотно, граничещо с безсмислици!? Вероятно последици от ползване на неуДачията на рено!? )))))
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Какво ти носи производството на територията на Франция когато и без това служителите във фабриката са от Алжир, Тунис и Мароко?
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    не мога д разбеа какво сте се захванали с момчето има си сайт пише си като не ви харесва направете си и вие сайт да ви видим да прочетем за вашите познания за автомобилния пазар
  • #4
    айде край ( преди 3 години )
    И какво точно му е лошото на кожа и махагон!?! Това, че посочените тука кошници го нямат, не ги прави по-добри!! А за "пушещите немски дизели" и т.н. можеш да ни го спестиш - добре ти знаем репертоара. То и при 3 повтарящи се реплики не е трудно!!
  • #3
    начало ( преди 3 години )
    Е да де ама Пепи шекера толкова се е увредил от системното ползване на неуДачията на рено, че прочетеш ли му бисерите се хващаш за главата! А колко още увредени има от самото рено ....
  • #2
    край ( преди 3 години )
    Е да де ама на Генади на дядо *** внука изискванията му високи. Държи на кожа и махагон и да вози като кораб. Това колко сажди бълва, дали спира и завива като за истински технически преглед не е от значение.
  • #1
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    се дялкат в най-различни бандустани и съответно предназначени за *** с най-ниски изисквания!
fallback
Последни