fallback

Renault Captur също остана без дизели

Обновеният кросоувър получи нова спортна версия RS Line

Френският производител Renault представи обновения си кросоувър Captur, моделна година 2021. Популярният модел остава без дизелови двигатели, но получава нова спортна версия RS Line.

Гамата на Renault Captur (2021 година) включва бензинови агрегати с мощност 90 и 140 к.с., а също така и версия на газ TCе 100 LPG с мощност 100 к.с. Скоростните кутии са 6-степенна механична или преселективна роботизирана. Кросоувърът ще се предлага и като плъг-ин (зареждащ се) хибрид със 160 к.с., а на по-късен етап ще се появи аналогичен вариант със стандартно хибридно задвижване. От гамата отпадат дизеловите двигатели с обем 1,5 литра, които развиваха мощност от 95 или 114 к.с.

Що се касае до версията RS Line, тя се различава по новата предна броня с различен въздухозаборник, тръбите на изпускателната система с трапецовидна форма, 18-цоловите джанти с оригинален дизайн и специалното лого. В оборудването на този вариант влизат виртуален приборен панел с диагонал 10 инча, камера за заден ход, парктроник и безкабелно зарядно за смартфони.

В интериора се залага на ярки червени акценти върху седалките, волана и лоста на скоростна кутия, които са покрити с перфорирана кожа, както и на елементи върху дефлекторите и вътрешната част на вратите. На предния панел има декоративни детайли от карбон.

В Европа цените на обновения модел стартират от 21 750 евро, а версията Captur RS Line струва минимум 28 400 евро. Зареждащият се хибрид е оценен на 34 850 евро, докато най-скъпият вариант - Captur E-Tech Plug-in със 160 к.с. и ниво на оборудване Initial Paris, ще се предлага за 38 550 евро.

Още снимки на обновения кросоувър - вижте в галерията:

Снимки: Renault

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    До 3 РС ще се предлага единствено и само с най-мощната моторизация на гамата така,че или 140 или 160 к.с. Не се предлага в ниските нива. Това важи не само за Рено,а за всички,като искаш да имаш нещо спортно ще е с най-високата мощност за модела,а не за всички.Трябва и малко да се мисли преди да се пише.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    До 6,сложих ти + ,като само с едно не съм съгласен за 5те години и след това за нищо не стават. По принцип е така,но зависи кой стопанисва колата,ако е някой мурдар мисля и 5 години са много,но от опита с два новозакупени в годините автомобила от 2005 и 2017г.,мога да кажа че първия сега го ползва дъщеря ми,като в сервиз е влизал предимно за обслужване в последните 5 години,преди това са сменени пружини и амортисьори заради доста дълбока дупка,другите посещения са за дреболий и то в времето.
  • #8
    AAV ( преди 3 години )
    До VAA - не "бачкам" нито в рено, нито бг... но по изразните ти средства и по манталитета ти се вижда ти откъде идваш и на какви характеристики отговаряш. Точно такива като теб са "специалисти" по негативните коментари, каквито в БГ, за съжаление, преобладават.
  • #7
    VAA ( преди 3 години )
    не си фен ве, как ше си след като бачкаш в рено.бг и виждаш за какво иде реч... в действителност!
  • #6
    AAV ( преди 3 години )
    Не съм фен на Рено, но... тук всички плюят тази марка ей така, по инерция. Новите им модели хич не са лоши и предлагат доста балансирани характеристики за цената си. Ако реално погледнете прехвалените немски аналози, там съотношението цена-качество е даже много по-лошо. Проблемът е по-скоро в това, че всички нови коли от последните години са направени да издържат около 5 год. и след това не стават за нищо. Да му мислят следващите собственици.
  • #5
    рено коптор... ( преди 3 години )
    без дизел е като "труженичка" без кондоми!
  • #4
    Трее си... ( преди 3 години )
    як мазохист да купуваш рено!
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Мноо спортна линия..със 100 коня?!
  • #2
    none ( преди 3 години )
    Щом и Captur стигна до 75К лв. (да видим все пак каква ще е цената за БГ, че тук до момента има разлика спрямо цените в Западна Европа), значи явно това ще е новото "нормално". Стагфлацията на г-н Питър Шиф (спадащи доходи в комбинация с покачващи се цени). Това ще доведе само до едно: спадащи продажби на нови коли, комбинирани с покачващи се цени на старите и удължаване на срока им на експлоатация. Това не кореспондира с еко стратегията на ЕК. Само евтини ел. коли могат да променят нещата.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Защо екраните са поставени толкова грозно , на "Scenic" е сложен най -културно между седалките, като не се събира да поставят по-малък- моята е с един 7" и навигацията я виждам добре .
fallback
Последни