fallback

Електрическата Dacia прави революция и при колите под наем

Ползването на Spring във Франция ще излиза по 7 евро на ден

Преди няколко месеца групата Renault представи най-евтиния електрически автомобил на пазара, който ще се предлага под дъщерната марка Dacia. Компактният Spring се произвежда в Китай и ще излезе на пазара на 20 март, като се очаква да струва около 15 000 евро (без държавните субсидии).

Dacia Spring

Веднага след премиерата на модела френската компания за коли под наем E.Leclerc е направила поръчка в Renault за закупуване на 4000 електромобила. От тях 3000 са Dacia Spring и 1000 са Renault Zoe, като се очаква те да бъдат доставени в клоновете на фирмата в началото на април. И съответно веднага ще бъдат достъпни за отдаване под наем.

В интервю за френско радио собственик на фирмата Мишел-Едуард Леклерк заяви, че малкият електромобил ще се предлага под наем за 5 евро на ден. Към тази сума се прибавят и разходите за пробег, като именно по този показател Spring ще превъзхожда значително всички конкуренти на пазара.

Още снимки на електромобила на Dacia - вижте в галерията:

В момента E.Leclerc предлага Zoe за 4 евро на ден, но оскъпяването е с около 15% на изминат километър, което означава, че сумата става сериозна при по-голям пробег. Леклерк обещава, че Dacia Spring ще струва само 7 евро дневно – 5 евро начална цена плюс 2 евро за разходите за изминатия пробег.

Ако това наистина стане факт, Spring ще направи революция не само на пазара на електромобили в Европа, но и този за предлагането им под наем в ежедневни условия. Електромобилът на Dacia е оборудван с електромотор с мощност 44 к.с. и батерия с капацитет 26,8 кВт/ч, които осигуряват пробег от 295 км с едно зареждане.

Снимки и видео: Motor1

fallback
  • #15
    peposhi ( преди 4 години )
    Да измине 295км с батерия под 27кВтч е немислимо в реални условия (освен, ако я карат в парка с 10км в час)...
  • #14
    до 1 ( преди 4 години )
    Къде 420, там и 500. В момента има ограничен брой фабрично нови Ioniq Electric в Хюндай на 2 години, отказана голяма поръчка на някаква компания. 500 кинта на месец ми е лизинга. Вози като кораб и от инерцията на тая кола направо се изпразвам.
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    44 коня са достатъчни за малка градска кола като тази където няма нужда се вдигат високи скорости. Електрическите мотори имат пълен въртящ момент още от 0 оборота така че ускорението и катеренето на баири не е проблем. Скоро всички производители ще започнат да правят такива коли. Даже още по малки и олекотени двуместни със 25-30 коня. Това е бъдещето.
  • #12
    stenkata ( преди 4 години )
    44 кс? Дано да е грешка в превода.
  • #11
    БКП ( преди 4 години )
    Браво бе другари! Съживихте кумунизъма! 15 000 Евро кола, 10 000 Евро субсидия!! С нетърпение чакаме Лада да пуснат кола за 9000 Евро и да получавате по 1000 Евро + кола!!!
  • #10
    неуДачна революция ( преди 4 години )
    сядаш зад волана и те праска ток!! renault trade mark
  • #9
    До 7 ( преди 4 години )
    Ти си математически гений брато!!! Роден си да правиш чужди сметки и сметки без кръчмар!!! Сигурно без проблеми смяташ как да изкараш месеца с минималната си заплата и се кефиш на промоциите за бързи кредити! Браво! Евала!
  • #8
    Бах ( преди 4 години )
    Ах неговата майка! Тия хиляди евро за нищо ги нямате! В Румъния субсидията е до 9500Евро, в зависимост цената на автомобила и то ДО ИЗЧЕРПВАНЕ НА ОПРЕДЕЛЕН БЮДЖЕТ,а не безразборно за всички коли forever! Във Франция тази година е МАКСИМУМ 6000 Евро и всяка следваща година субсидията ще пада!Пишите си едни измислици,че си и вярвате!! Ще ти даде някой субсидия 11 000 евро за кола която струва 15 000Евро!А тия субсидии от чий джоб излизат бе байно?!?
  • #7
    snaky ( преди 4 години )
    3то: до #7. Няма такива данъчни кредити по 10К?. 7К е и е ограничено до 27% от покупната цена.
  • #6
    snaky ( преди 4 години )
    Много глупости пишете тук. 1во както каза #2 E.Leclerc са супер/хипермаркети, но отдават и коли под наем на същите места, предимно баничарки и по-големи микробуси. Не го правят за някаква еко реклама или не знам кво, ама не са и рентакар както пише в статията. Просто малка част от бизнеса им. Както Уолмарт в Щатите, правят много неща на едно място.2ро до #6: не е вярно, че най умрялата Корса е 30?. Аз съм си взимал от Сикст на летището в Париж, Форд Куга за 12 дни, за около 200?.
fallback
Последни