fallback

Електрическата Dacia прави революция и при колите под наем

Ползването на Spring във Франция ще излиза по 7 евро на ден

Преди няколко месеца групата Renault представи най-евтиния електрически автомобил на пазара, който ще се предлага под дъщерната марка Dacia. Компактният Spring се произвежда в Китай и ще излезе на пазара на 20 март, като се очаква да струва около 15 000 евро (без държавните субсидии).

Веднага след премиерата на модела френската компания за коли под наем E.Leclerc е направила поръчка в Renault за закупуване на 4000 електромобила. От тях 3000 са Dacia Spring и 1000 са Renault Zoe, като се очаква те да бъдат доставени в клоновете на фирмата в началото на април. И съответно веднага ще бъдат достъпни за отдаване под наем.

В интервю за френско радио собственик на фирмата Мишел-Едуард Леклерк заяви, че малкият електромобил ще се предлага под наем за 5 евро на ден. Към тази сума се прибавят и разходите за пробег, като именно по този показател Spring ще превъзхожда значително всички конкуренти на пазара.

Още снимки на електромобила на Dacia - вижте в галерията:

В момента E.Leclerc предлага Zoe за 4 евро на ден, но оскъпяването е с около 15% на изминат километър, което означава, че сумата става сериозна при по-голям пробег. Леклерк обещава, че Dacia Spring ще струва само 7 евро дневно – 5 евро начална цена плюс 2 евро за разходите за изминатия пробег.

Ако това наистина стане факт, Spring ще направи революция не само на пазара на електромобили в Европа, но и този за предлагането им под наем в ежедневни условия. Електромобилът на Dacia е оборудван с електромотор с мощност 44 к.с. и батерия с капацитет 26,8 кВт/ч, които осигуряват пробег от 295 км с едно зареждане.

Снимки и видео: Motor1

fallback
  • #15
    peposhi ( преди 3 години )
    Да измине 295км с батерия под 27кВтч е немислимо в реални условия (освен, ако я карат в парка с 10км в час)...
  • #14
    до 1 ( преди 3 години )
    Къде 420, там и 500. В момента има ограничен брой фабрично нови Ioniq Electric в Хюндай на 2 години, отказана голяма поръчка на някаква компания. 500 кинта на месец ми е лизинга. Вози като кораб и от инерцията на тая кола направо се изпразвам.
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    44 коня са достатъчни за малка градска кола като тази където няма нужда се вдигат високи скорости. Електрическите мотори имат пълен въртящ момент още от 0 оборота така че ускорението и катеренето на баири не е проблем. Скоро всички производители ще започнат да правят такива коли. Даже още по малки и олекотени двуместни със 25-30 коня. Това е бъдещето.
  • #12
    stenkata ( преди 3 години )
    44 кс? Дано да е грешка в превода.
  • #11
    БКП ( преди 3 години )
    Браво бе другари! Съживихте кумунизъма! 15 000 Евро кола, 10 000 Евро субсидия!! С нетърпение чакаме Лада да пуснат кола за 9000 Евро и да получавате по 1000 Евро + кола!!!
  • #10
    неуДачна революция ( преди 3 години )
    сядаш зад волана и те праска ток!! renault trade mark
  • #9
    До 7 ( преди 3 години )
    Ти си математически гений брато!!! Роден си да правиш чужди сметки и сметки без кръчмар!!! Сигурно без проблеми смяташ как да изкараш месеца с минималната си заплата и се кефиш на промоциите за бързи кредити! Браво! Евала!
  • #8
    Бах ( преди 3 години )
    Ах неговата майка! Тия хиляди евро за нищо ги нямате! В Румъния субсидията е до 9500Евро, в зависимост цената на автомобила и то ДО ИЗЧЕРПВАНЕ НА ОПРЕДЕЛЕН БЮДЖЕТ,а не безразборно за всички коли forever! Във Франция тази година е МАКСИМУМ 6000 Евро и всяка следваща година субсидията ще пада!Пишите си едни измислици,че си и вярвате!! Ще ти даде някой субсидия 11 000 евро за кола която струва 15 000Евро!А тия субсидии от чий джоб излизат бе байно?!?
  • #7
    snaky ( преди 3 години )
    3то: до #7. Няма такива данъчни кредити по 10К?. 7К е и е ограничено до 27% от покупната цена.
  • #6
    snaky ( преди 3 години )
    Много глупости пишете тук. 1во както каза #2 E.Leclerc са супер/хипермаркети, но отдават и коли под наем на същите места, предимно баничарки и по-големи микробуси. Не го правят за някаква еко реклама или не знам кво, ама не са и рентакар както пише в статията. Просто малка част от бизнеса им. Както Уолмарт в Щатите, правят много неща на едно място.2ро до #6: не е вярно, че най умрялата Корса е 30?. Аз съм си взимал от Сикст на летището в Париж, Форд Куга за 12 дни, за около 200?.
fallback
Последни