fallback

5 сигурни начина за съсипване на двигателя

Тези действия лесно може да бъдат избегнати и това ще ви спести доста главоболия

Трябва първо да уточним, че в случая става дума за традиционния двигател с вътрешно горене, най-вече бензинов. Това обаче се отнася до голяма степен и за хибридните задвижващи агрегати, които са наблъскани с нови технологии, както и за високотехнологичните турбомотори с малък работен обем и чувствителна електрическа система (в това число и с дилезово гориво).

При всички тях има опасност от бързо съкращаване на ресурса заради елементарни действия, извършвани от шофьора на автомоила. При това, тези действия изглеждат напълно безобидни, но трябва да бъдат избягвани на всяка цена, категорични са експертите от Autonews.

5 сигурни начина за съсипване на двигателя (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    глупости ( преди 3 години )
    за пореден пъ се убеждавам в абсолютните глупости които този саит пише аз имам автосервиз и работя това от доста години и понякога ме хваща яд как хора които не знаят дори къде е щеката за маслото пишат такива тъпанарщини
  • #9
    от опит ( преди 3 години )
    Това с добавките май е истина, зареждах обикновен дизел от и филтърът влизаше в самопочистване на всеки 220-250км, като видях че цената на дизела с добавки падна на около 1? зареждах от него и започна да чисти на 130-160км, за всеки случай заредих още 2 пъти по 30л и продължи със същия интервал, та въпреки че много ти го хвалят- не е много препоръчителен за .
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    8, Ако говориш за БГ, може и да не било скоро. Но има алпийските райони, зимта на ски? Сутрин съм виждал -25С дори. Много добре ги знам тези неща, не карам от вчера кола (и не винаги е била модел слязал вчера от конвейра). Има случаи, когато колата трябва да поработи на място 2-3-5мин преди да се тръгне и няма кой да ти направи проблем за това. Само да кажа, че съм виждал полицаи (не в БГ) да седят в колата на запален мотор (за да се топлят). Старт/Стоп не работи над 30 и -5-10 и нататък..
  • #7
    До #7 ( преди 3 години )
    Кога последно е било -20, че не мога да св сетя ;) това са супер редки случаи. А знаеш ли при такива ниски температури колко време му е нужно на маслото в скоростната кутия, за да се загрее? Винаги карам коли, които още не са вторични суровини и скоростната кутия включва и при -10 (при по-ниски предпочитам да не карам, защото каквото и да правиш, съсипваш двигателя при студен старт). А като спра, двигателят сам гаси и после сам пали. Технология поне на 15 години ;)
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    4 и 5 - Аман от еко талибани, които не слизат от колата. Вие гасите ли колите като спрете? Нима си чисите стъклата преди да запалите? Вие на -20С, кола карали ли сте? Че маслото в ск кутия е желе и едва превключва. На "запад" или "нормалните" държави по такси стоянките на гарата знаете ли какво е? Автора, малко л*** си, нямяш идея, че преди години, колите нямаха оборотомери. Товгава, Шофьорите си познаваха двигателя по слух. Имам сега, но не го гледам.. колата я усещам
  • #5
    Пепи шекера... ( преди 3 години )
    споделя горчивият си опит от приключенията със служебната неуДачия! ;-)
  • #4
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    В Европа ако тръгна да бръмча 5 минути на място ще ме окошарт, то е забранено да си почистиш колата от сняг с работещ двигател вие ми говорите да седя 5 минути да "вардя" мотора...Ако не "чуваш" мотора и не усещаш през *** какво става и 20 оборотомера да ти сложат е все тая. А да слагаш добавки на кола на малко километри е най-сигурния начин да и вземеш здравето - добавка се слага когато вече всичко е прецакано и пробваш да минеш тънко. Тва определено са глупости!
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Тази статия е обидна за знаещият две и двеста български шофьор.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    И, докато загрея мотора, ще пукна бе! Я си оправете правописните грешки, а след това давайте акъл!
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    1-2 минути подгряване на място през лятото??? Вие добре ли сте? Не само, че е ненужно, вредно за екологията и за здравето, но и така всъщност увеличавате времето за загряване на двигателя. Двигателят се загрява не само от триенето, но и от количеството изгорено гориво, което на място няма как да е съществено. Затова се тръгва и се кара внимателно докато двигателят загрее. Единствено при стари автомобили или при много ниски температури може да се поизчака малко и то ако двигателят работи неравном
fallback
Последни