fallback

Комби на старо за 5000 евро - какво да изберем?

За тази сума може да получите комфорт и добра динамика, но ще се наложат и компромиси

Намирането на сравнително голямо комби в отлично състояние за около 5000 евро (10 000 лева) е доста сложна задача. Подобен автомобил обикновено би струвал близо 2 пъти повече, така че ще трябва да се направи някакъв компромис. Това обикновено ще засегне или пробега, който ще е много сериозен, или оборудването, което ще е по-бедно от очакваното.

Все пак, на пазара на употребявани автомобили има доста такива предложения. Някои от тях заслужават внимание, докато други определено трябва да бъдат избягвани. Ето какво съветват експертите, ако все пак решите, че се нуждаете именно от такъв модел.

Употребявани комбита за 5000 евро (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Тоя пък се похвали *** кара азиатски коли. Все едно да си импотентен и да се похвалиш, че си решил проблема като си станал пасивен гей :)
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Авенсис с 1.8 бензин или Акорд с 2.2 дизел. Другите изобщо не ги гледайте.
  • #16
    Мечо ( преди 3 години )
    Тия немски клозети не бих ги пипал и с 5 метрова пръчка. Държа една ц класа, w203 2.2 дизел, 5 скорости автомат на реални 260 000км., като резервна втора кола. Колата струва 4000лв., а всяка година яде за ремонти минимум 1000лв. Постоянно нещо се чупи. Другите ми коли са само азиатски. Hyundai, Toyota, Lexus имам и една Honda. Служителите ми ги разцепва, никакви ремонти, само масло.
  • #15
    м дааа ( преди 3 години )
    Колегата ви го е обяснил.Един познат тръгна да търси кола докъм 6-8 хил лв, накрая се спря на една бензинова за 9 , прибавИ над 1000 за газ, още 1000 за комплект зимни гуми ,'още 1000 за ремъци и масла, още 1000 за данъци, застраховка , винетка , след 2 месеца още 1000 за акумулатор 2 амортисьора и динамо(или нещо от сорта) . Сметни си и още 1000 за изгубеното време да обикаляш по сервизи и администрации.......
  • #14
    до 15 ( преди 3 години )
    За под 6к евро в Германия - трудна работа. Виж за 7к имаш повече шанс. Само че докато стигне в БГ стана минимум 8к евро с доставка и печалба на прекупвача. И от къде тръгнахме до къде стигнахме.
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    байно insignia V6 за 5 хил лв няма как да я пипнеш даже :), объркал си валутата нещо :)
  • #12
    ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ ( преди 3 години )
    ...кола,и си гледай кефа. Като стане на 10 години, продай е на ГЪЗАРИТЕ С 20 ЛЕВА ДО КРАЯ НА МЕСЕЦА, взимаш 15000 лева и пак наново изплащаш около 300 лева. Тези брички изтърбъшени за 10000 лева + 1000 еко такса, преглед, каско, застраховка + нов акумулатор + нови гуми + 500 за нещо за преправяне да си ги карат Тъпаните
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    5-6к евро - Insignia в топ изпълнение (не OPC) AWD/V6 е много прилична кола с екстри от така наречените премиуми за парите си, мотора е чук, поддръжката е евтина. Единствен минус - разхода на гориво, но и той не е нещо фрапантно като за 260 коня. Иначе от тези най-голям багажник има Mondeo-то, ноо това му е единствения плюс
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    И не забравяйте, че от Германия тръгват на по 300 000км+ и въпреки това там са по-скъпи. Познайте какво пристига в България нов внос. Не, че няма попадения, ама като гледам как гъзареят някои с "премиум" кола извадена от кофата за ***... Малииии.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Една от последните Е46 (2006-та) с 3.0 дизел, автомат и другите й глезотийки и не ми трябва друго. Реално и 6-цилиндровите бензинови мотори са си варианти.Ако искам по-модерни екстри, ще дам 6-700 евро за един хубав андроид (има много предложения специално за Е46) и ще си карам само и ще си свиркам. От изброените - Волвото и Тойотата. Мерцедеса на хартия не е лоша кола, но не ми харесва във всекидневието, не е моята кола просто.
fallback
Последни