Премиум от 2015 може да струва колкото нова малолитражка - но крие и някои капани
Цените на новите автомобили са жертва на много мощна инфлация в последното десетилетие и вече сума от порядъка на 25-30 хиляди лева стига само за базови версии на малки градски модели. Немалко хора преценяват, че при тази ситуация биха предпочели употребяван автомобил от по-висок клас и по-престижна марка - на възраст между 3 и 5 години. Тогава ресурсът на основните агрегати все още не е изчерпан, но от първоначалната солена цена е отпаднала около една трета.
В такава политика има логика, разбира се, но все пак потенциалните купувачи трябва да имат едно наум: първо, разходите за поддръжка на автомобила, към който са се насочили, са доста над тези за по-скромните нови модели. И второ, етикетът "премиум" съвсем не гарантира високо качество на всички компонентни - дори и в скъпите сегменти има проблемни двигатели, скоростни кутии и други възли, и е добре човек да ги отбягва. Експертите от ZR са съставили списък с препоръки при покупка на 3- до 5-годишно Audi, и тук поместваме част от тях, които са адекватни за българския пазар.
5-годишно Audi - какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):
Още по темата:
-
Opel, Ford и Peugeot влизат в Топ 5, но на върха, колкото и да не ви се вярва, са японци
-
Серия 3 е една от петте най-продавани коли в България през 2020, но трябва да внимавате за няколко неща
-
BMW, Mercedes и даже Porsche невинаги са защитени от конструктивни недомислия