fallback

Петгодишно Audi: какво трябва да знаем при покупка

Премиум от 2015 може да струва колкото нова малолитражка - но крие и някои капани

Цените на новите автомобили са жертва на много мощна инфлация в последното десетилетие и вече сума от порядъка на 25-30 хиляди лева стига само за базови версии на малки градски модели. Немалко хора преценяват, че при тази ситуация биха предпочели употребяван автомобил от по-висок клас и по-престижна марка - на възраст между 3 и 5 години. Тогава ресурсът на основните агрегати все още не е изчерпан, но от първоначалната солена цена е отпаднала около една трета.             В такава политика има логика, разбира се, но все пак потенциалните купувачи трябва да имат едно наум: първо, разходите за поддръжка на автомобила, към който са се насочили, са доста над тези за по-скромните нови модели. И второ, етикетът "премиум" съвсем не гарантира високо качество на всички компонентни - дори и в скъпите сегменти има проблемни двигатели, скоростни кутии и други възли, и е добре човек да ги отбягва. Експертите от ZR са съставили списък с препоръки при покупка на 3- до 5-годишно Audi, и тук поместваме част от тях, които са адекватни за българския пазар.

5-годишно Audi - какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):

 

 

fallback
  • #52
    анонимен ( преди 3 месеца )
    само час в сервиза цеще 100лв без ДДС,а частите.....
  • #51
    Боб ( преди 2 години )
    Че ще се хвърлят много пари
  • #50
    Анонимен ( преди 2 години )
    Колко хора от коментиращите са карали Ауди и какви проблеми са имали ? Не питам тези които са чували че това се е чупело.нов собственик на Ауди
  • #49
    v-1 ( преди 3 години )
    Хаха тук пан повечето коментари са за някъкви истории от миналото... Като сте скъсани и не може да си го позволите, защо си купувате стари мреимуми, на по 300хил. км.,на които всички системи са вече на доизживяване и започват да се развалят една по една.
  • #48
    Дидо ( преди 3 години )
    Имам А6 3.0тди куатро 218кс на 5г и 3 месеца на 96 000км,купих си я на 1г и 8м на 40 000км,някъде на 88 000км почна да се чува веригата да работи по шумно и в момента я сменя моят майстор,до 4г беше в гаранция и съм сменял масло на 30 000км или 2г,както ми го даваха от Ауди което според мен доведе до скапването на веригата.Просто за мен трябва смяна на масло на 15 000км или 1г.Иначе други ядове не съм имал,едни предни биалетки смених на 80 000км,дискове предни 1 път и накладки предни и задни.
  • #47
    анонимен ( преди 3 години )
    Влизате във форума на ауди, или фолксваген. Пишете 2,5 tdi душегуб, и започвате да четете.
  • #46
    жалко но факт ( преди 3 години )
    Един познат през 2010-та си купил нов пасат с оферта , защото бил от последните бройки от предния модел и много е доволен , защото и двете смени на дюзи(въпреки че говорим за ползване в западна европа) били докато е в гаранция.
  • #45
    анонимен ( преди 3 години )
    Който хейти Аудито не се е докосвал до такава кола. Само градски легенди. Това е истината.
  • #44
    анонимен ( преди 3 години )
    за АУДИ не ща и да чуя .не стигнах до ауди понеже след приключения с пасат (скорости и двг) и фабия (електроника и двг) приключих с вагенските коли. без да обръщам внимание на приказки някой чул и казал ми стигат личните мнения на 3ма близки и приятели за поддръжка на аудита - А3, А4 и А6... всички продадени след мъки по сервизите. всеки сам си решава как да си харчи парите, аз по скоро бих взел Пежо или Гиат пред Ауди/шкода/ваген
  • #43
    анонимен ( преди 3 години )
    най доброто Ауди е продаденото... и това не е просто кисело грозде, а доказано мнение от опита на собственици, автомонтьори и специалисти.
fallback
Последни