fallback

10 коли, които бихме искали да видим на пазара

Някои от тези автомобили вероятно ще се появят в близко бъдеще

Мечтите се безплатни, а най-хубавото е, че те понякога се сбъдват. Гамата на автомобилните производители става все по-пълна, така че всеки потенциален клиент да може да намери това, което му е нужно. Все пак има и някои пропуски и е хубаво те да бъдат запълнени. Затова и ви представяме 10 автомобила, които се надяваме, че скоро ще видим при дилърите на съответните марки.

В някои случаи това са модели, които биха могли да възкръснат, а в други – специфични варианти, които са били харесвани преди време и сега определено липсват. И ще бъде много хубаво, ако тази неправда бъде отстранена.

10 коли, които бихме искали да видим на пазара (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    Митьо ( преди 3 години )
    Много ми се иска МБ да пусне/възкреси нещо доближаващо се до 124-ката. С нейната здравина и надеждност. Само да вложат повечко старание в борбата с корозията.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Мегана е 1.8 с турбо. Винаги е бил с турбо. Някоко пъти съм се измъквал от ситуации, при които асистентите биха ми попречили и няколко хиляди пъти са ми пречили.
  • #7
    mighty ( преди 3 години )
    Двигателя го имаш. Рено Меган РС. Другите желания ги забрави. Самоубийствено е, повярвай ми.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    аз пък искам хечбек с 2.0 атмосферен като клио уилямс или направо с v6 вместо задни седалки. И без електроника, която да спира и тръгва вместо теб, Жило директно към дросела и колкото му подадеш ти- толкова вкарва в цилиндрите. И като решиш да влезеш малко по-остро в завой ти да решаваш колко да поднесе, а не като караш на магистралата със 120 и минеш върху кръпка с по-гладък асфалт от останалия да ти се кара като дърт прилеп марка тъща, че поднасяш
  • #5
    mighty ( преди 3 години )
    Не обичам немски автомобили, но за Scirocco душата ми скърби. Вероятно никога няма да го покарам. Двувратите хеч-ове са ми слабост. Както и Алфа Брера.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Тези кошници не ги искам. Да пуснат пак в Европа Хонда Акорд.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Поне половината няма да ги видим, защото е решено че нямя да имат наследник защото не са рентабилни. Не сме 70-те или 80-те (90-те) на 20в, когато инжинерите влагаха сърце, а колите "имаха душа", а сега са един скъп консуматив. МБ се раздели със Смарт, Брабус, едва ли ще се занимват повече. Опел надали ще извадят ОПЦ, освен ако не е Е-, за точката на ФИАТ според зависи, но предвид 500 едва ли.
  • #2
    Nev ( преди 3 години )
    Алтернативата на Г-ваген на Мерц е Сузуки Джимни, е не е толкова луксозно, но и цената е доста по-ниска, голям проблем е, че се чака с години доставката.Субару Импреса от 5 години не се счита за наследник на рали иконата, Субару отдели спортните версии във ВРХ и ВРХ СТИ, така че освен в статиите на Аутомедия , на дали ще видим реално Импреса с 300 к.с например. Колкото до БРЗ-то, тя е със задно предаване само.
  • #1
    С5 ( преди 3 години )
    Дано Ситроена да е с хидроактивно окачване
fallback
Последни