fallback

VW Golf GTI Clubsport и Honda Civic Type R спорят на писта

Битката на двата популярни хот-хеча се оказва напълно равностойна (ВИДЕО)

Предложенията в класа на хот-хечовете са предостатъчно, тъй като почти всеки производител разполага с такъв автомобил. Преди години обаче всичко започна именно с модели като Honda Civic Type R и Volkswagen Golf GTI, които се изправиха в директен двубой, организиран от изданието Sport Auto на пистата „Хокенхайм“.

За да бъдат изравнени възможностите, в случая е използвана версията Clubsport на Golf GTI. Причината е, че стандартният хот-хеч има едва 242 к.с. под капака си, който се осигуряват от 4-цилиндров турбомотор с обем 2,0 литра. При Clubsport мощността вече достига 300 к.с., които се предават от 7-степенна скоростна кутия DSG.

Японският съперник също разчита на 2,0-литров турбомотор, но с 320 к.с. И при него задвижването е към предната ос, но скоростната кутия е 6-степенна механична. Той успява да завърти една обиколка за 2:02,8 минути, докато времето на Golf GTI Clubsport е2:02,7 минути.

Феновете на Civic Type R със сигурност са разочаровани от загубата, още повече, че хечбекът на Honda е по-мощен. Явно обаче ни писта като „Хокенхайм“ именно автоматичната скоростна кутия дава нужното предимство на германския конкурент.

Снимка и видео: Sport Auto (YouTube)

fallback
  • #9
    И двете са добри ( преди 3 години )
    Обикновено,който организира теста той печели.
  • #8
    Хи хи ( преди 3 години )
    Тя DSG кутията д мноооого надеждна ръйш ли, също кат лейката за масло в багажника не немския леген....
  • #7
    Чук ( преди 3 години )
    Е на пистата Сузука няма да е така))))) там АДАК, Аито билд, Декра и пр. Немски Хокенхаймски тарикатлъци не предат
  • #6
    Потребител ( преди 3 години )
    Тук в коментарите японско-германският конфликт се е разгорял отново с пълна сила. И двете коли са супер според мен, но DSG кутията си казва думата. Ръчката е много забавна за каране, но просто няма как да се сравнява с автоматика. Особено в техничните участъци от пистата фиксираното време за смяна между всяка предавка и това ръцете на пилота да са постоянно на волана накланят сериозно везните в полза на немския представител.
  • #5
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Ако има сложат по един грозномер, хондата ще напред с две обиколки
  • #4
    Фен на немкските авт ( преди 3 години )
    Много ясно че Голфа ще спечели тези с дръпнтите очи никога няма да се научат да правят автомобили нека следващия път да са на писта в Япония да не си мислят феновете че германците ся манипулирали резултатие и в Тадгикистан да е Хондата ще губи понеже са пълни ***.
  • #3
    Rosskoo ( преди 3 години )
    Хондата с двете ръце
  • #2
    ili до 1 ( преди 3 години )
    Това ли успя да измислиш като оправдание? Ако беше победила Хондата щеше да кажеш,че просто е по добра. Видя се кой спечели теста така че може да замълчиш!
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Германци правят теста и оставаше голфа да е втори.
fallback
Последни