fallback

Lancia става премимум бранд

В структурата на Stellantis италианската марка ще заеме една ниша с Alfa Romeo и DS

Концернът Stellantis, който обедини под едно крило 14 марки на PSA и FCA, представи новата си стратегия за позициониране. Според нея, всички брандове ще формират 6 различни пазарни ниши, в това число и премиум, в която ще попаднат Alfa Romeo, DS Automobiles и Lancia.

В ядрото (Core) на портфолиото на Stellantis влизат Citroen, Fiat и Fiat Professional (лекотоварни модели), а също така и Abarth. Всички те ще представят масовия сегмент. Една стъпка на тях ще се разположи сегмента Upper mainstream, където ще се разположат Peugeot, Opel и неговия британски близнак Vauxhall. Марките Chrysler, Dodge и RAM формират сегмент American brands (американски марки), докато Jeep ще играе ролята на глобална марка (Global SUV). На свой ред Maserati сам ще представя концерна в луксозния клас (Luxury).

Останалите брандове влизат в премиум сегмента, където заедно с Alfa Romeo и DS Automobiles ще присъства и Lancia. В момента гамата на легендарната марка се състои от един модел - хечбека Ypsilon, който се продава само в Италия и струва 14 750 евро. Той се предлага с двигатели на газ, на метан и хибрид, като е изграден на базата на третото поколение на Fiat 500 от 2011 година.

Очакванията са, че под новото ръководство Lancia ще започне да се развива, като съответно гамата модели на марката ще нарасне. Твърди се, че е един от първите автомобили, които ще се появят в нея е култовата Delta.

Снимки: Lancia

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    За двата модела, които имат, Алфа Ромео не продават отлично, но и не продават толкова зле. СУВ-моделът им, Стелвио, всъщност почна да се появява доста често по улиците в България, а в САЩ и Европа си се продава. Ако вкарат още един-два модела под него, ще утроят продажбите вероятно. Седанът не го виждам много, само за ентусиасти, но пък ще имат пари да го поддържат и него.
  • #14
    7 ( преди 3 години )
    Ще си ги правят на канвейр, искате даденя марка, запавядай, смеяме емблемата и готво. Само дето с Алфа-та нема мине номера, там са претенциозни клиенти, надушат ли, че им продават "премиум" пежо, няма да го купят.Имал съм 156 близо 10г., фантастична кола, двигател, интериор, екстереор, спирачки, цялосно усещане, има нещо в тези коли да знете. Сега заглеждам Джулия... ама ми дреме дали продват 100к или 500к броя годишно
  • #13
    Геро ( преди 3 години )
    корекция 500 000 VWАлфа e рядка кола.2008 103,0972009 103,6872013 74,0002014 58,9482015 56,688Дачия:2008 257,5942009 309,4572013 429,5342014 511,4192015 550,9122019 736,654
  • #12
    Геро ( преди 3 години )
    Alfa е рядка кола. Ако се произвеждат 500 0000 VW се произвеждат 80 000 Alfa Romeo. Lancia е още по- ограничен брой.След като никога не сте карали подобна кола, поне 10 000 км .. престанете да дрънкотите глупости.Ако не знаете коя е любимата марка на водещият от TOP GEAR Richard HammondТова е Alfa Romeo и има защо!Alfa Romeo има супер спортни модели 4C 8C ... Аз имам 159 и съм щастлив с нея.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Нали до сега беше такъв бранд. Уж, де!
  • #10
    Балък ( преди 3 години )
    Различно име- марка, за едно и също. Възможност за повече дистрибутори да продават едно и също под различно име. След фодина- две ще станат на основа на китайски *** .
  • #9
    Петко ( преди 3 години )
    Ланча и преди това си бяха премиум, трябва да се направят нови модели. По-рано си беше така - фиат - алфа ромео - ланча. Фиат - непретенциозни и най-евтини, алфа ромео - за забавление и скорости, ланча за премиум усещане в това измерение. Самият аз имам ланча делта 3 и ще е радостно Ланча да имат нови модели. Доколкото гледам какво правят пежо с което пипнат за съжаление ще пребрандират сувовете на пежо. Веднъж като DS и веднъж, като Ланча с по-красив екстериор и интериор.
  • #8
    v-1 ( преди 3 години )
    Ами те Алфа са умрели от години, с Джулия и Стелвио се опитаха да се върнат, но продажбите ги оправдаха жестоко. По-добре да заложат на Ланча, която за сега има според мен по-добро реноме от Алфа, въпреки, че в момента има само един модел, който трудно може да се нарече премиум.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами премиум сегментът винаги е бил 60-70% маркетинт и 30-40% инженеринг. Това е нещо като ВИП ложата по клубовете. Фотьойлите са същите, имаш една завеска и надпис ВИП. Всеки sales човек ще ти каже колко ключово е това.
  • #6
    none ( преди 3 години )
    В главата на г-н Тавареш всичко е премиум. Много е показателно за това какво плащат и какво получават клиентите на Пежо, че при спад от 26% на продажбите в Европа печалбата им почти не е помръднала. Честито на закупилите ;). Иначе с умен маркетинг (кола на годината, реклама в романтичните сериалки, и т.н.) успяват да си пробутват масовките на премиум цени. При стагниращи доходи на масовата част от населението без перспектива да се повишават в следващите 5-10 години, кой ще плаща премиум цени?
fallback
Последни