fallback

Моделите с най-лоялни собственици

Една марка доминира в Топ 10 на класацията на американско издание

Лоялността на клиентите е едно от нещата, на което залагат повечето водещи производители. Тя показва надеждността на моделите им през годините и се отразява положително и на продажбите на нови коли. По света има много хора, които държат на една и съща марка и трудно могат да бъдат убедени да я сменят.

Поредното проучване на изданието iSeeCars отново доказва, че собствениците на Toyota са най-лоялни към автомобилите, които купуват. Те остават тяхна собственост над 15 години, сочи изследването на повече от 660 000 превозни средства, произведени през периода 1981-2005 година и продадени през 2020 години.

Седем от моделите в Топ 10 са на един и същи производител, но което е по-любопитното – всички автомобили са японски. Средно 6,1% от всички закупени коли остават поне 15 години при собственика си, но следващите моделите в първата десетка този показател е значително по-висок. При лидера в подреждането той дори е 2,2 пъти по-голям.

Топ 10 на моделите с най-лоялни собственици (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Ха-ха-ха, за двигателите от 300 коня нагоре! Ауди А1 27 ТФСИ 95 коня ли започвало от 300 коня или може би Поло 1.0 с 80 коня и 0-100 за 15.4 секунди? Ми той Приуса е направо амолет бе, ха-ха-ха-ха! Лелее, страшни технологии, щом и с тия миксери не могат СО2 стандартите да покрият. Пълен резил!
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    ВАГи, нали ти обясних вече че за измама с вредни емисии глобите са сериозни - справка 40 милиарда за канцерогенните вагонетки. На Тойота нарушението е административно и затова е едва 10 долара на продаден автомобил. Стига вече с тоя гьонуратлък, жалък си.
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    За каква лоялност говорим като останалите коли са еднодневки и се карат от големи майстори само на газ спирачки.
  • #17
    Петко ( преди 3 години )
    Не си продават хората италианските коли, ако са ги искали при покупката. Да купиш убита алфа от каране, евтино, да видиш какви ремонти я чакат и да се откажеш, като я продадеш пак е недорасло.Каквото и да вземеш ще ти бърка в джоба за ремонти, заради това трябва да мислиш при покупката.
  • #16
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    Тойота са си съвсем добре технологично - покриват Евро стандартите за СО2 без проблем, при това са се събрали с Мазда, които нямат хибриди и не биха покрили СО2 лимитите без Тойота. За сравнение ВАГ са се обединили с 2 китайски електромобилни компании SAIC и MG и пак е доста вероятно да платят глоба за непокриване на СО2 лимитите, въпреки че продават електромобили с китайски батерии на загуба. Толкова по въпроса кой къде е в технологично отношение.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    чакаме и статия за най нелоялните ...тоест купиш си кола и бързаш да се отървеш и да не щеш да чуваш за нея... кой ли ще е първи? Ауди, Алфа, Рено, фиат?
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    И тук като стане труда в сервизите по 100 лева на час ще се преориентирате към японски автомобили.
  • #13
    1506 ( преди 3 години )
    Toyota /Lexus/ се ползват от хора, които ценят времето и парите си. Другите се надпреварват кой от кой сервиз е по-добър за техните "премиум" каляски.
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    "хора които не държат на нови (излишни) технологии и модни джаджи в колите си надути с ненужни мошности" - корейци, китайци, американци, французи, немци, италианци правят модерни коли със съвременни технологии и адекватни мощности, само японците не се справят, но горното е добро оправдание за пред себе си - нали!
  • #11
    Винету ( преди 3 години )
    В Щатите няма непродадена Тойота и Хонда....
fallback
Последни