fallback

Големи джипове спорят за титлата "King of the Hill"

Кой от луксозните SUV-модели се справя най-добре извън пътя? (ВИДЕО)

Споровете за това кой е най-добрият всъдеход продължават и няма шансове скоро да бъдат разрешени. Собственици на големи и луксозни обичат да се хвалят с екстрите и оборудването, предлагани от колите им, но най-важното си остава, как те се справят в екстремни ситуации извън пътя.

Според повечето експерти, лидерите в това отношение са два - някой от продуктите на Land Rover или Mercedes-Benz G-Class. Те разполагат с най-добрите системи за задвижване на четирите колела и най-голям брой заключващи се диференциали, като едновременно с това предлагат високи нива на лукс и комфорт, както и висок скорост.

Може ли обаче някой да им се опре, когато става дума за сериозен офроуд? На този въпрос отговор се опитва да даде екипът на SUV Batle, който организира състезание между най-сериозни претенденти в този клас. В него участват Toyota Land Cruiser 200 с 4,6-литров V8 двигател, Mercedes-Benz GLS 450 с 3,0-литров мотор с турбокомпресор, Lexus LX570 с 5,7-литров V8, Infiniti QX80 с 5,6-литров V8, Range Rover LWB с 5,0-литров V8 с механичен компресор, BMW X7 с 4,4-литров V8 с две турбини и Mercedes-AMG G 63 с 5,5-литров V8 с турбокомпресор.

Трасето не е никак лесно, така че все от участниците се справя по различен начин, като използва и отделните режими на задвижване, с които е оборудван неговия автомобил. Няма да ви описваме подробно как се представя всеки един от всъдеходите, така че ще трябва да изгледате публикуваното в YouTube видео.

В края на импровизирана надпревара идва време и за класирането, направено според представянето на моделите. На пето място е големият губещ на деня Infiniti QX80, докато четвъртото се разделя от двата модела на Toyota - Land Cruiser 200 и Lexus LX 570. Третата позиция остава за Mercedes-Benz GLS-Class, а BMW X7 е втори.

Интересното е, е организаторите не посочват категоричен победител в състезанието, като поставят на първо място Range Rover и Mercedes-AMG G 63. Както стана дума в началото, това са двата всъдехода, които разполагат с най-много и най-ефективни начини за измъкване от тежка ситуация извън пътя.

Снимки и видео: Autoevolution

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Този Land Cruiser 200 специално не е чак толкова добър за офроуд. G класата също не е добра в тази версия. Другите "джипове" пък изобщо няма смисъл да ги коментирам.Ако искаш истинска машина за офроуд и за пътешествия из дивотията си купуваш Land Cruiser 76 V8 Turbo Diesel с ръчни скорости. Това е машината! Не се продава официално в ЕС но има фирми в Германия и Белгия които внасят по поръчка.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Военните наблюдатели навсякъде са с японски машини. Успешните златотърсачки навсякъде са с немски.
  • #5
    Неразбиращ ( преди 3 години )
    До тук добре,къде в състезанието Паджеро,или по добре да не го включим че току виж и спечелил ,пък е и 4-5 пъти по евтин от Г класата
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Има едно "понятие", което е - REAL LIFE. Та това понятие, ни показва много повече от всичко останало(статистики, клипчета бла бла). Тук не говорим за едно изкачване, едно преминаване... говорим за ежедневното ползване. Ако вземем всичко това, има един "джип" - Toyota Land Cruiser. Какво имам в предвид - арабските страни - пустиня, камъни.... и това е по ЦЯЛ ден. Не че G класата или другите, няма да се движат по пясъка, или по камъните... но защо там има основно Land Cruiser? Отговора го знаете!
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Мдааа, почивните дни като ида на разходка и шъ знаш , че само джипки за над 200хил лв обикалят чукарите...
  • #2
    1506 ( преди 3 години )
    Ако искаш да отидеш в планина, пустиня, степ и т.н., купуваш си 4х4, но ако искаш и да се върнеш от там, купуваш Land Cruiser. Останалото са празни приказки и суетня.......
  • #1
    none ( преди 3 години )
    Предвид сумите които струва всяка една от тези коли, мисля че по-подходящ тест ще бъде "King of the Mall" (с практически съвети как да маневрираме и паркираме апартамента си в тесни пространства) или в краен случай "King of the Club" (с нагледно видео за по-добро спиране тип арабин в пустиня). Никой от хората които познавам с такива автомобили не го кара извън пътя (изключвам обикновените G-Class-и, но тук се говори за AMG версията му).
fallback
Последни