fallback

Как се справя 23-годишен Mercedes-Benz CL 500 на аутобан?

Знаменитото купе си остава един от впечатляващите автомобили на марката (ВИДЕО)

За феновете на марката Mercedes-Benz, моделът S-Class (W140) си остава един от най-добрите в историята. Това се отнася и за неговата купе-версия, която стана CL-Class през 1996 година.

Дали обаче повече от 2 десетилетия по-късно този автомобил има всичко необходимо, за да се представи впечатляващо на участък от аутобан в Германия, където няма ограничения на скоростта.

Отговор на този въпрос се опитва да даде екипът на TopSpeedGermany, който тества машината и качи видеото в канала си в YouTube. В случая става сума за Mercedes CL 500 от 1997 година, който е задвижван от популярния 5,0-литров V8 двигател M119, рекламиран като един от най-добрите мотори в историята на марката. Той развива мощност от 322 к.с. и 470 Нм.

На хартия този автомобил развива максимална скорост от 250 км/ч, като в случая водачът без никакви проблеми успява да ускори до 220-230 км/ч, което си е добро постижение за кола на 23 години. Това, което също направи добро впечатление, е липсата на шум от вятъра и гумите, когато този CL достигна максималната си скорост.

Снимка и видео: TopSpeedGermany

fallback
  • #19
    vasilan1 ( преди 3 години )
    Карам W220 на 21 г. Вдига си 240 без грижи. Двигател 600. Годишно трябва да се дадат около 2000 лева за обслужване. Не е проблем. Караите си дачии.
  • #18
    Радев ( преди 3 години )
    Последният класически круизър от времето, когато се правеха истински коли. За съжаление в България е почти невероятно да се намери запазен екземпляр.
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    На кой му пука!?
  • #16
    none ( преди 3 години )
    Виждам че на колегите във форума им потекоха лигите, как ще си купят мерцедеса от статията за начална вноска за масов модел, само че аз в БГ Мерцедес на тези години и в това състояние не съм виждал. Екземпляр на тези години тук, вдига поне 10 метра син пушек, на таблото свети поне check engine и ABS, на всеки завой се усеща характерно полюшване и при всяко натискане на спирачките се чува свирене. Мерцедеса от статията струва поне 1/2 от цената на нов масов модел а след още 10 г. и цялата сума
  • #15
    TonyPro ( преди 3 години )
    Един мой приятел - германски германец, още в 2001 ми каза: Приятелю, откакто в работата на инженерите се намесиха икономистите вече техника НЯМА!!!
  • #14
    Хан ( преди 3 години )
    Тогава правеха коли.
  • #13
    Vanko 1 ( преди 3 години )
    Це Ел 500 - ти си добра! Искам да вляза между твоите крака! Всички знаят, че те привличам сексуално. И това нещо е нормално.. И кво му е на мексиканския климатик, бро? На татко ти Жигата и на деда ти Московеца да не са били с клима. Ти под клима ли си раждан? На фронта у окопа клима имАло ли е?
  • #12
    Пропов ( преди 3 години )
    Тази кола ще надживее всички днешни ширпотреби. Нищо че почва с 23 години повече. След 10 год. ще е още по ценна и все така в кондиция. А която и да е нова кола след 10 год. ще става само за беседка на двора, защото повечето
  • #11
    Драгой ( преди 3 години )
    Това е мощна и висок клас кола, ако е в кондиция, няма причина да не си покрие заводските данни. Лошо впечатление прави шофьора и си личи, че не е професионалист, с 240 км волана не се държи с една ръка.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    първата сметка зависи кой я прави
fallback
Последни