fallback

Кои са най-продаваните модели във всяка страна в Европа?

На цели 11 пазара Skoda Octavia се нарежда пред батко си Volkswagen Golf

Редовно следим кои са най-продаваните марки и модели в Европа като цяло. Но как стоят нещата на отделните пазари в ЕС? Един поглед към статистиката на JATO Dynamics за първите 11 месеца на отминалата година ни показват, че те са много различни помежду си. Volkswagen Golf, който от години е най-продаваният модел на континента, е всъщност първи избор само на два от разгледаните 27 пазара. На цели 11 пазара той е всъщност по-слабо продаван от Skoda Octavia (включително и в такива стари крепости на германския модел като Австрия и Швейцария). Renault Cliо, второ като общи продажби, също е номер 1 само в две държави.      Вътрешната конкуренция между Golf и Octavia се засилва не само на източноевропейските пазари, както бе доскоро

Всъщност, ако вземем пазарите поотделно, най-популярните брандове са Skoda и Toyota - с по пет първи места. Fiat има три, VW и Renault - по две, а Seat, Kia, Hyundai, Dacia, Mercedes, Volvo, Suzuki, Audi, Peugeot и Ford се задоволяват с по едно. Остана само да добавим, че данните за България липсват, просто защото JATO не смята тукашния пазар за достатъчно значим, за да го отчита. Затова ще ви предложим най-продаваните модели у нас в отделен материал в началото на идната седмица.

Най-продаваните модели във всяка страна в Европа (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #17
    Тити ( преди 3 години )
    Абе не знам тия Дачии толкова ли са добри,че почти навсякъде са челната десетка.Явно не само цената е важна.И някой може ли да каже колко автомобили годишно произвежда Румъния?
  • #16
    бъчваря ( преди 3 години )
    Само англичаните знаят какво да карат.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Къде е България???
  • #14
    Айде сега ( преди 3 години )
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
  • #12
    До #3 Глупости ( преди 3 години )
    Г-не, знаете ли, какво значи думата турист?Всеки, който излезе извън родния си град/държава и си купи нещо от даден магазин/ресторант е официално турист.Какво значение има, че тук идвали най-бедните европейци.И те се водят туристи. И ще останете изненадан, какви хора идват при нас. Даже и по европейски стандарти, трудно ще ги причислите към най-бедните, защото и в България, и в Европа за туризъм трябват пари и време.Неща, които малко хора, от най-бедните, имат и тук и там.
  • #11
    До 10 ( преди 3 години )
    Не казвам, че са много повече, но ще променят бройката съществено. Ако новите са 25000-30000, предполагам, че могат да се прибавят още толкова, дори малко повече втора ръка, продадени за повече от 20000 лева. Пазар от рода на 50000-60000 коли не толкова малък.
  • #10
    до 9 ( преди 3 години )
    Коли над 20к лв не са съществено повеюе от новите. Масовия ценови клас е 10-15к и то за по-големите градове. И не малка част от новите и тези под 5 години се изнасят от БГ.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Ясно е, че сме най-бедната страна в ЕС, но пазарът е малко по-голям, ако погледнем от друга гледна точка. Ако към новите коли прибавим продажните на коли втора ръка на цени по-високи от 20000 лева, картината ще се промени в положителна посока. Такъв ни е манталитета. Предпочитаме втора употреба "мечтана" кола, вместо нова от по-нисък клас.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    По отношение на шкода октавия следва да се посочи, че до средата на годината се продаваше старото поколение на по- ниска цена, което може да е оказало влияние за по- високите продажби на модела
fallback
Последни