Rimac Automobili напредва към пълноценното производство на електрическата хиперкола C_Two догодина, като вече конструира 6 предсерийни прототипа във фабриката си в Хърватска. Производството стартира на новата поточна линия, на която бяха направени 12 експериментални прототипа, използвани за екстензивни изпитания, валидации и краш-тестове.
Предсерийните машини са напълно завършени като дизайн и системи и ще изглеждат като готови за продажба автомобили. От Rimac подчертават, че са възможни някои минимални модификации след финалните тестове за издръжливост и качество. При асемблирането си, всяка кола минава през детайлен оглед и проверка на компонентите по купе, окачване и салон, тестове на електрониката, калибриране на камери и сензори.
След приключване на статичните проверки, всеки един от предсерийните електромобили минава през дино тест, където се проверяват задвижването и спирачките. От там, машините поемат към пътните изпитания, където инженерите на компанията ще тестват финалните щрихи - неочаквани вибрации, шумове при ралзични скорости, работа на двигател и системи и т.н.
Rimac C_Two ще бъде произведен в 150 екземпляра, всеки с цена от 2 милиона евро. Всичките вече са разграбени на "зелено", а срещу крупната сума клиентите получават спортен автомобил с технологии за полуавтономно задвижване, с карбонов монокок и 4 електромотора (по един във всяка главина) постигащи шеметната мощност от 1914 конски сили и въртящ момент от 2300 Нм.
Ускорението от 0 до 100 км/ч на електрическия болид ще става за по-малко от 2 секунди, а максималната скорост е 412 км/ч. Батерията с капацитет 120 kWh ще осигурява пробег до 550 км с едно зареждане, а на бърза зарядна станция 80% от капацитетът й ще може да се запълни за по-малко от половин час.
Спортната машина ще предлага Ниво 4 на системи за автономно задвижване, като в основата му са 8 камери, лидар, 6 радара и 12 ултразвукови сензора. C_Two разчита и на активни аеродинамични елементи, като обща контролна технология ще координира тяхната работа, тази на окачването и на 4х4 и торк векторинг системата.