IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW M5 CS обещава да е истинска ракета

Прототип на седана счупи рекорда на още една писта (ВИДЕО)

В наши дни BMW може да поддържа лудостта около SUV-моделите, но все още зае как да прави много бързи седани. Един от тях - версията CS на M5 все още е само прототип, като премиерата му ще се състои през пролетта. Машината вече успя да впечатли екип на Sport Auto на пистата "Хокенхайм", а сега друго германско издание - Auto Bild, я тества на "Лаузитцринг".


BMW M5 CS


Новата версия е позиционирана на BMW M5 и над неговата топ-версия M5 CS, като от нея е създаден само един тестови прототип. Той попадна в ръцете на професионалния пилот Гуидо Науман, който успя да завърти една обиколка по дългото 2 км трасе за 1 минути и 31,88 секунди. За сравнение, BMW M5 във версията Competition даде време от 1:33,40 минути на същата писта.

За да може да се ориентира човек в тези цифри, трябва да се отбележи, че същият този Гуидо Науман завърта една обиколка на същата писта с Jaguar XE SV Project 8 за 1:32,15 минути. Новата версия на M5 обаче ще е доста скъпа, като се очаква да струва около 160 000 евро. За сравнение, базовото BMW M5 в Германия стартира от 89 193 евро.

Спортният луксозен седан във версията CS ще тежи 1900 кг, като без проблем достига 250 км/ч. Под капака му е същият 4,4-литров туин-турбо V8, който в стандартния вариант развива 600 к.с., а във версията Competition - 625 к.с. При M5 CS мощността ще е 635 к.с., което ще означава ускорение от 0 до 100 км/ч за под 3 секунди.



Реалната скорост на BMW M5 CS предстои да бъде установена съвсем скоро, когато спортният седан ще излезе на Северна дъга на "Нюрбургринг". И ще се попита да победи рекорда за модел с 4 врати от 7:23 минути, поставен от Mercedes-AMG GT 63 S.

Снимка и видео: Auto Bild

0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Чичо ви ( преди 2 месеца )
    От едно време важи приказката: каквото направи Мерцедес, БМВ тича да го повтаря... доколкото си може, а Ауди подсмърча отстрани.
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До #4 ( преди 2 месеца )
    Както вика колегата с дизеляк бенвето - махни ги децата дето не знаят кое на коя платформа и чии конКУРент е! Та AMG Е63s е точно с 1-2 стотни от секундата по-"бавно" от компетишъна от 0 до 100, друг е въпроса, че при междинните ускорения бенвето му диша праха.. Та точно на базата на тази Е-класа е посторено GT 4 door, нищо че има ГТ отпред, даже мотора същия, ако да го пишат 639к.с. Поне четете деца, като не можете да се возите на такива коли !
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За знаещите, незнаещите и т.н. директният конглокент на седана от среден клас М5 е МВ Е клас, а не 4- врато амг 63 ГТ, което е на основата на двуврато спортно купе. Е 63 АМГ от своя страна засега не може да се опре на М5 нито на писта нито никъде. БМВ реално нямат конглокентна платформа на АМГ 63 ГТ и не е коректно да се сравняват. Аз лично не бих върнал нито един от изброените автомобили .
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо Искрен ( преди 2 месеца )
    Абе, а дано, ама надали ! Мерцедес пускат хибрид на АМG GT4 и само ще се излагаме ! Въобще няма да ни дадат да бъдем първи !
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    AMG ( преди 2 месеца )
    Пак ще е на поне 5сек след AMG 63 GT 4door на Нордшлайфе! За незнаещите - това е кола на Мерцедес с 4 врати и голям багажник, пусната още през 2017г. И още - в момента бие М5 Competition с 10сек и съответно М8 Competition с 6сек на същата писта ...