Богатата автомобилна култура Япония е дала на света много страхотни спортни коли. Nissan Skyline GT-R, Honda NSX, Mazda RX-7, Mitsubishi Lancer Evolution ... Списъкът на „самураите“, на които са посветени легенди, стихове и дори песни, е доста богат.
Филмите, мотоспортът и тунинг индустрията подкрепят техния култ и привличат нови почитатели. Много думи са казани за добре познатите машини, а днес ще ви разкажем за по-непознати екзотични герои, които, обаче, са не по-малко стойностни. В Япония по пътищата има цели 78 милиона автомобила, но точно тези коли са рядкост дори там.
Забравените японски спортни коли, които ще ви удивят (ГАЛЕРИЯ)
Въпреки скромните си размери, колата опитва да изглежда като сериозен спортен автомобил. И докато дизайнът на машината предполага платформа със задно задвижване, то купето е качено на глобалната архитектура на General Motors с предно задвижване, тъй като американците тогава са сериозни акционери в Isuzu.
Отначало Impulse има само атмосферен 1.6-литров двигател (130 к.с. и 138 Нм), но по-късно се появява „гореща“ модификация RS, въоръжена с турбомотор с мощност 160 к.с. и система за задвижване на всички колела. Турбо версията, обаче, бързо е премахната, а основната версия е заменена с модификация с атмосферен 1,8-литров мотор.