Изглежда не сте много наясно защо е толкова известна тази кола. И не, не е само заради стабилната конструкция. Не е споменато въобще в статията, затова ще ви кажа само 3 неща:-Eurobeat-Initial D-Drift
Страхотна статия. Изключително интеррсна и полезна. А и на човек му става ясно, че не мощността или скоростта прави легендите. Трябва да имаш добра инженерна конструкция и душа. Душа дето да носи на бой. Щото тия коли са св доказали в битки.
Тука старците работят, защото никой друг няма да се навие за 600 лева, и защото голяма част от "младите", дето вече са на по 35, могат само да лежат, да цъкат каналите и мама да им носи пиле с ориз. Които са ставали за нещо, са другаде
Прочетохте ли най-първото? В Япония пенсионирането на 60 годишна възраст е задължително.Е така се прави икономика,а не да отидеш в Кауфланд или да влезеш в някое училище и да видиш някакъв пазач по-стар от дета ти.А тука колко стари требва да се махат от постовете си не е истина.
Весела машинка е, карал съм GTV навремето в Холандия. Обаче 30 000 евро за такава вехтория ми се струва малко твърде... За тия пари може класическа Алфа, Ланча или BMW, които поне са колекционерски коли, и са доста по-естетични