fallback

В BMW няма да се сърдят, ако смените решетката на 4-Series

Дизайнер на марката дори би ви помогнал при избора на нов вариант

Да кажем, че челната решетка на новото BMW 4-Series раздели мненията на феновете ще е недостатъчно. Все пак, повечето изказвания са против масивната "муцуна" и обвиняват баварците, че така бягат от изконни дизайнерски ценности.

От BMW, обаче, явно не се чувстват засегнати. Дори шефът на екстериорния дизайн на марката Кристофър Вейл заяви, че няма нищо против, ако клиентите решат да променят изгледа на машината, включително и предната решетка с прекалено масивни "бъбреци".

В скорошно интервю с представители на австралийски медии преди лансирането на BMW 4-Series на местния пазар, Вейл заяви, че компанията е искала да отличи допълнително новия модел от 3-Series и да му придаде собствена визия.

"Серия 4 според нас, трябва да е по-експресивна, по-прогресивна и по-елегантна от Серия 3. Това са две различни коли, прицелени в различен тип клиенти. Това бе идеята при дизайна, да разделим характерите", заявява мениджърът.

Според Кристофър Вейл, снимките на новата "четворка" и уголемените бъбреци не предават това, което клиентите могат да видят на живо. И самите клиенти даже харесват визията, когато видят автомобила пред себе си. Все пак, дизайнерът предлага да помогне на тези, които искат да персонализират и променят колата си.

"Харесвам идеята за промяна и персонализиране - виждаме я в мотоциклетния свят, там има наистина много персонализиране, даже радикално. И ако хората искат да тунинговат, персонализират и променят визията на колата си, те трябва да го направят, разбира се. За мен това не е проблем, мисля, че даже е много хубаво нещо".

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    #14 клавиатурните "разбирачи" са хора с мнение. Колкото по-скоро разбереш, че това да си купиш автомобил не те прави по- разбирач за дизайна от всеки друг, толкова по-добре. Ако изобщо стане де... И да ти кажа - на живо на мен ми е още по-недоносена тази кола..
  • #12
    BMW ( преди 3 години )
    Карам такава от около месец и да ви кажа освен клавиатурните "разбирачи* другите хора я приемат много добре. Да , малко е смела, провокира естетическите ни виждания, но на живо се харесва на почти всични. Отделно тя така или иначе е правена с идея за едни други пазари много много далече от нас.
  • #11
    Готин ( преди 3 години )
    Не критикувайте, щом не разбирате!Много добре си му стоят тези две тон колони отпред, на този касетофон.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    #10 най-обичам такива недомислени мнения.. Това, че някой няма възможност да си го купи, не означава, че не може да има мнение, особено за дизайн. Или според теб е така? Лошо Седларов! - Специално това БМВ мога да си го купя при това спокойно - мога ли сега да се изкажа сега? хаха. И друг пример, който е извън нормалните ми възможности Ролс Кулинан - грозота! (или нямам право на мнение понеже не мога да си го купя?!?).
  • #9
    Карач ( преди 3 години )
    Уникална е тази решетка, модерна, агресивна, излъчваща много енергия! Стои си точно на място а не като лексусът с новата решетка е като снегорин.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Не се хабете! Тези коли не са проектирани за клиенти източно от Унгария и с доходи под 3000 евро. Почакайте 10 г. и тогава давайте мнение.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Да стои така. По лесно ще идентифицираме глyпаците с тази марка. А те са много. Милиони.
  • #6
    Дтан ( преди 3 години )
    Вчера видя едно такова в Айндховен..гъзарски е и след такава кола се обръщаш...да дизайн е малко ексцентричен защото ни вкараха в матрицата с еднакъв дизайн на премиите...та сега всичко различно ни се ексцентрично..на живо изглежда доста впечатляващо за разлика от снимките..поздраи
  • #5
    Айде ся...! ( преди 3 години )
    Та това е първата истинска Ковид-кола, с голяяяма маска на НОСЪ!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Парвенющината е обзела масово автомобилните дизайнери. А автомобилите са все по-некачествени. Защо същите производители преди 40 години правеха много по-качествени коли в инженерно отношение?
fallback
Последни