fallback

Lexus на старо - какво да очакваме?

Дори луксозната марка има своите слабости

Lexus е част от Toyota, а Toyota означава надеждност. През последните години моделите на тези две марки неизменно са в челото на почти всички класации по надеждност. Това се отнася както за новите автомобили, така и за тези втора употреба. Във втория случай клиентите често предпочитат частните продавачи и така избягват официалните представители на марката. Това, разбира се, носи повече рискове при покупка, които няма как да бъдат избегнати.

Както повечето марки, дори луксозните, така и Lexus има модели, които са почти безпроблемни. Има, разбира се, и такива с проблеми. Затова и ви предлагаме един кратък преглед на гамата на марката, в която експерти от независими сервизи посочват най-честите дефекти на всеки отделен модел на старо.

Lexus на старо - какво да очакваме? (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: Lexus

fallback
  • #21
    none ( преди 3 години )
    До младен. Lexus IS има и спортни версии (IS-F). Атмосферен V8 420 к.с. Уникален автомобил. Също много надежден, и със сравнително евтина поддръжка. На задно предаване. Сравнително редки са в България. Много добре върви и харчи около 15 л./ 100 км в София (доста прилично предвид цилиндрите и конете си) ако не сте Фитипалди ...
  • #20
    Мамун ( преди 3 години )
    Немски, бемски, земски-карам Lexus GS 450h 2007г. Кога другите са чували за хибрид през 2007 камоли да го произведат, качеството на изработка е феноменално, махагон и кожа, 0-100,5,4с за кола тежаща 1860кг.Немците ми виждат само стоповете. Старите Lexus-и са брутално здрави говоря до 2008-09 за съжаление по-следващите са малко кекави, разбираемо търси се печалба а не завладяване на пазар. Каквато и кола да караш не я ли поддържаш духаш тарторчито.
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Бат Рамбо, вземи се образовай как се използва буквата "й".
  • #18
    Бат Рамбо ( преди 3 години )
    С преки наблюдения съм върху поддръжката на няколко лексуса и такива проблеми не съм виждал и даже във форума не съм чел. Най-често някой екземпляри, нормално за годинките им , са за смяна на бобини.
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Феновете на немската премиум тройка не искат, не могат и отказват да проумеят, че божествените им марки ги цакат с нарочно проектирани за повреди коли и безумно надути цени на части. И ако баровците с гаранционни премиуми не ги бърка толкова... за *** от панелката търсещ (0)важение в А6ца която му е набор и на половин милион км положението с поддръжката е плачевно.
  • #16
    #13 ( преди 3 години )
    За това съм на писал Оважение с главно О...ама не си се сетил. А това ,че никой с пари не би се качил в Лексус може би важи за твоето село. Отиди във София и Варна и виж колко нови лексуси се карат и са на цената на Мерц. В западна Европа лексус също е лукс и престиж. Естествено в Европа и България немските премиуми са предпочитани и повече... но отиди в Щатите ..точно обратното е. Точно в Американските сайтове казват, че Sкласа, бмв7 и А8 са най обезценяващите се модели.ненадеждност+скъп ремонт
  • #15
    младен ( преди 3 години )
    До noneИ аз така знам и от статията се доубедих че най-читава е IS250. Моята е 2011-та, края, и супер много и се радвам. Единствено според мен и липсват още един 30-50 нютона или пък да беше 150-200кг. по-лека.Принципно който иска да се бяга и да спортува с колата си лексус не е неговото. Тия коли са за спокойно шофиране - да се кефиш на возията и колата.
  • #14
    младен ( преди 3 години )
    До noneИ аз така знам и от статията се доубедих че най-читава е IS250. Моята е 2011-та, края, и супер много и се радвам. Единствено според мен и липсват още един 30-50 нютона или пък да беше 150-200кг. по-лека.Принципно който иска да се бяга и да спортува с колата си лексус не е неговото. Тия коли са за спокойно шофиране - да се кефиш на возията и колата.
  • #13
    до колегата ( преди 3 години )
    Прав си , преди години даже си мислех че са някакви "ребрандирани" мерцедеси , стига ти да видиш моделите от преди и след 2000-та . Че даже си имат модели с двоини фарове в стила на Е-класата.
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Радиатор склонен към течове ! Че те с дъфка ли ги лепят ?
fallback
Последни