fallback

На газ през зимата: 10 неща, които трябва да знаете

Как да избегнете постоянното превключване на бензин, какво представлява "зимният" газ и как се засичат утечки

За и против автомобилните газови уредби: ето ви още един от вечните интернет спорове. Нямаме никакво намерение да навлизаме в него, защото правилният отговор е различен за всеки потребител според житейските му нужди. Монтирането на АГУ няма особен смисъл в малки и икономични автомобили, които се карат в града. И обратно, може изцяло да осмисли живота на хора, които карат големи коли и навъртат ежедневно по 80, 100 и повече километра.         В повечето европейски страни основен аргумент срещу АГУ са усложненията при зареждане. България обаче има най-голямата гъстота на зарядни станции за пропан-бутан в целия ЕС и не страда от проблеми в това отношение             България е от страните с най-голямо разпространение на газовите уредби (говорим за тези на пропан-бутан, или още втечнен петролен газ - LPG). Но все още много хора не познават добре принципите на техниката, която ползват, и не знаят, че тя изисква допълнителни грижи, за да им служи вярно. Това е особено валидно през зимния сезон.         10 неща, които трябва да знаете за зимната употреба на АГУ (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #24
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Газ никога ни върви и се чудиш кога ли ще отидеш до газаджията само дизел е истината.
  • #23
    Пламен ( преди 1 седмица )
    Газта е едно чудесно гориво. Единственият европейски газов двигател е ECO-G на Renault (Dacia). Той е много сходен с японските газови агрегати, предназначени основно за вътрешният им пазар. По дефиниция газовия мотор е с ТРИ ЦИЛИДНЪРА и с определени особености. Само газов двигател може да изкара максимума от този тип гориво. Останалите бензинови двигатели работят с газта в режим на съвместимост, което освен че не е икономично, скъсява чувствително живота им.
  • #22
    Чук ( преди 1 седмица )
    Ходих до Белград дет не е в ЕС. В центъра на града има 9 етажен паркинг ( с надпис "най-добър паркинг в Европа за 2023 г"). Половината етажи са под земята поради профила на мястото. Та в това изостанало нееврогейско място ако си с АГУ ВНИМАНИЕ - плащаш по-малко щото позваш акологичен автомобил.Кога ли в "иврупейска" Р.ъБъ ща стане така?
  • #21
    Бай Соичиро ( преди 1 седмица )
    Тъй ги прая аз дет не ставали за газ)))))
  • #20
    Ivo ( преди 3 години )
    Crv 2008г. 300хил.на газ и няма никакви проблеми
  • #19
    Баро - Отговор ( преди 3 години )
    до коментар 22 на Баро - отговора, защо трябва да се дадат 20 лв за нещо, за което може да се плати 10 лв, защото българина е необходимо да се показва и да се хвали, колко е горд, че кара на бензин и му е под достойноството да кара на газ... нали все пак си е купил порше за 20 хилки на кредит...
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Има модели с по слаби клапани и това отдавна се знае. На японските обикновено им се монтира допълнително смазване на клапаните. Не нещо кой знае какво.По-добре е да се кара на газ отколкото стар дизел с изтърбушен катализатор.
  • #17
    500 кс на ГАЗ ( преди 3 години )
    Разбирачии какво като колата струва 20 30 или 40 бона и е 300 400 или 500 кс и съм си сложил газова уредба ? Защо вместо да давам 150 лв за бензин да не дам 50 лв за газ ? Много ств ми интересни карайте си умрелите дизелови кошници и си мислете че колите ви са икономочни
  • #16
    До 7 ( преди 3 години )
    Нещо да напишеш и за имитацията на ГТП в БГ, за махнатите DPF и катализатори и защо все пак най-екологично и най-евтино е да караш на газ при средна възраст на автопарка в БГ 15 години.
  • #15
    ves ( преди 3 години )
    От 15г. карам коли на газова и чак сега разбрах, че зимата имали проблеми. И не разбрах защо автора споменява, че трябвало да се сменя въздушния филтър. Ако караш на безнзин не се ли сменя или там само го изтупваш в бордюра и пак го слагаш.
fallback
Последни