IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

11 причини да изберете седан пред SUV

Кросоувърите са по-скъпи, по-опасни и понякога заявяват пред света, че имате проблем със самочувствието

Когато човек поулегне и създаде семейство, му се налага да помисли и за по-голям автомобил. Доскоро класическият избор беше на седан от т. нар. D-сегмент. Но в последното десетилетие огромна част от европейците се пренасочиха към SUV или кросоувъри. Споровете кой от двата тима автомобили са по-добри не утихват, но ако се съди по пазарните данни, битката е окончателно загубена: според JATO Dynamics през тази година всички продадени в Европа седани и базирани върху седани комбита са едва 8% от пазара, ако броим и луксозните лимузини. Делът на кросоувърите е 40.7%.
  
   
Suzuki Jimny offroad
Има немалко хора, които наистина се нуждаят от проходими машини с 4х4. Но повечето купувачи на кросоувъри плащат дан на модата и на някои митове за безопасност и сигурност, които не отговарят съвсем на фактите


Истината е, че има немалко хора, които наистина се нуждаят от високопроходими автомобили със задвижване на четирите колела. Особено в условията, създадени от българската Агенция пътна инфраструктура. Но за огромното мнозинство 4х4 задвижването изобщо не е необходимо, и те избират кросоувърите по съвсем други причини. И покрай това се примиряват с немалкото им недостатъци.


11 причини да изберете седан пред кросоувър (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #68
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Шофьор на БМВ1 ( преди 2 дни )
    Голяма *** = малък автомобил. И обратно... П.П. Автомедия, сложете си един спел-чекър, че някои дребни детайли като "тротУарите" направо могат да вбесят по-грамотните читатели. Не че са останали много такива, защото те по-грамотните карат и градски коли в града, а като гледам колко лично са го изживели повечето коментиращи, май болшинството са с "джипове", както си наричат вановете :)
  • #67
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Лопчо-тропащия ( преди 6 дни )
    По голяма глупост не бях чел последните 6 месеца!
  • #66
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хелмут Тома ( преди 1 седмица )
    Червеят трябва да се услажда на рибата, НЕ на рибаря.
  • #65
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Leo ( преди 3 седмици )
    Аз по глупава статия скоро не бях чел. То затова всяка марка се натиска да прави кросоувър и SUV, защото са по зле. А тоя клас кросоувър нито е кон нито магаре, нито пък има място в него, един Голф е по широк... Няква мода за джуджета е това...
  • #64
    13 rate up comment 3 rate down comment
    стар сиганин ( преди 3 седмици )
    В Bългария, някой журналист прави ли разлика между "кросоувър" и SUV ?
  • #63
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Путкин ( преди 3 седмици )
    Ми като са толкова добри седаните, защо някои марки вече не произвеждат седани а минаха изцяло на сув!? И като са толкова добри, защо в последните десетина години сув се продават повече от коите!? Тая статия е толкова ***, че който я е писал трябва да се върне 20г назад във времето, тогава може би щеше да е актуална!
  • #62
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Сандокан ( преди 3 седмици )
    В момента в който се качиш на джип и намразваш колите, колкото и да са нови и хубави. Имам Рейндж Ровър Евог, БМВ Х5 и Мерцедес МЛ, преди това смених 18 коли и все нешо не ми харесваше и ги сменях през няколко месеца или година а сега изобщо не ми се продава никоя от трите макар, че ми ртябват две и едната ми е излишна. Кефа да караш СУВ и видимоста която има човек е в пъти по вече от който и да е седан.
  • #61
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Карач ( преди 3 седмици )
    Седаните немогат да се мерят със (джиповете) СУВ, единствено на седаните центъра на тежеста е по ниско е са малко по стабилни като караш с 200+,но там откъдето мине СУВ, седана никога няма да мине а като спре някой джип до кола, веднага се забелязва, дори и да е на 10г а колата бледнее. Да не говорим, че новите джипки са по удобни по луксозни от повечето коли, само японците изостават и още правят грозилища.
  • #60
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Читател ( преди 4 седмици )
    Дълги години управлявах седани (съветски и стари). По стечение на обстоятелствата съм се возил в почти всички модели таксита и в студ, и в сняг и лед. Моят глас е за високопроходимите, удобни и някои дори много икономични!. Сега очаквам статия на тема колко по-добре е да се возиш в лимузина (сгънат поне на 70%), отколкото в мощен и луксозно обзаведен микробус.
  • #59
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 1 месец )