fallback

Всички искат да пораснат, но това не е нужно!

Сегашните градски компактни модели се изравниха с колите от клас "Голф" от преди 20 години

Автомобилната индустрия се развива със стремителни крачки. И в случая не става дума за електрификацията,към която се стремят всички производители. Дори и за предлаганите опции, за много от които никой не се е сещал преди години.

В случая ще погледнем габаритите на автомобилите, за да разберем колко са се увеличили те за последните две десетилетия. И както можете да се убедите сами, изводите от това проучване са повече от любопитни.

9 автомобилни двойки, показващи тренда към гигантизма (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    По някакво съвпадение пред входа паркират Опел "Астра" , J, G, F и като ги погледна през балкона си давам сметка
  • #17
    raiders ( преди 3 години )
    Класиката в колите беше '90, колите тогва притежаваха точно това което се искше от тях и даваше точно толкова пари, колкото струваха. Имаха чар и душа, минваха от механично към елктронно впръскване на горивото. Аз сикупих 2001г. Ауди 80 карбуртар 1990г., още я притежавам, вярно другите класики пасат и опел вектра изчезнаха, но бяха здрави коли.
  • #16
    Ами 8 ( преди 3 години )
    Сам потвърждаваш, че в България още масово се карат Голф тройки, защото качеството и конфорта им е изпреварил доста от моделите по онова време и все още са прилични коли. Голф 3 с 90 коня и във високо изпълнение с климатик по возия и конфорт е по-добър от много съвременни еднодневки.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    По двора в нашия блок съдя, че колите бяха по-тесни. Кадет седан, Мерцедес 190, Форд Орион и Пежо 205 се събираха. Сега едвам Ярис, Корола седан и Пежо 208 се събират - най-вече заради ширината им и това, че по-трудно се ориентираш с тези издути врати и калници. Колите от 70-те до 90-те не се паркираха по-лесно, защото бяха по-тесни.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    За мен лично Омега А беше последния симпатичен Опел... преди да пуснат Инсигния. Корса B, C, Астра F, G, H са с масов дизайн тип ширпотреба. С Астра J и Инсигния се върнаха към хубав външен вид и качество, но явно е било вече късно. Адам също е супер за градска кола, Мока също за кросовър. Преди Омега са имали повече хитове Кадет D, Rekord, Senator, дори Аскона като 2-то купе не е била зле за времето си, за Монца и Манта да не говорим.
  • #13
    До 13 ( преди 3 години )
    Дизайнът изцяло във втората половина на 90-те и първата на 2000-те не беше блестящ. Твърде овален. Фиестите от 96-99 от 1999-01 остаряха по-зле от онази 89-94 например. Началото на 90-те като цяло бяха по-симпатични колите, както и вече след 2003-2004. 1995-2003 само първия Фокус да кажем изглеждаше уау. Дори Пежо 206 остаря зле, по-зле от 205 и 207.
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    #10 Вторите Астра и Вектра бяха доста симпатични, Вектрата (oт 1995) ако не беше и най-симпатичната в класа по това време
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    номера е да растат, за да влизат нови модели от долу... тип Хюндай i10
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    #8 много жлъч, много злоба...
  • #9
    Мартин Стоянов ( преди 3 години )
    Не виждам Голф 3 да е най-скучен, сдържан е, но като се вгледаш има много симпатични детайли - фаровете, страничната линия, която отива в стоповете. Астрата е по-скучна ако е на въпрос, а Кадет Е капка и Астра Ф също не бяха кой знае колко бляскави. Ескорт бяха по-симпатични от Астрата. Опел заради скучния дизайн почти фалира, в един момент само Омега беше красива, после нищо.
fallback
Последни