fallback

Jeep извади чудовищен Wrangler с Hemi V8

Освен огромна мощност, всъдеходът предлага и впечатляваща проходимост

Jeep представи официално серийната версия на концептуалния си всъдеход Wrangler Rubicon 392. За пръв път в историята си легендарният офроудър получава 6,4-литров V8 Hemi двигател. При това, "напомпан" до 470 конски сили, с помощта на които всъдеходът ускорява от 0 до 100 км/ч за под 5 секунди.

Двигателят е свързан с 8-степенна автоматична скоростна кутия, която предлага и перца за смяна на предавките от волана - също генерална новост за Wrangler. За малцината фенове, които биха използвали високопроходимия модел като асфалтов бегач, налице е и launch-control система, както и активна изпускателна система с автоматичен контрол на клапаните. 

Все пак, Jeep Wrangler Rubicon 392 не е предвиден единствено за пилене на гуми по асфалта, а е повече от сериозна оф-роуд машина. Налице са понижаващи предавки в системата Select-Track 4WD, както  и електронно активиращи се блокировки на предния и задния диференциал.

      Окачването е повишено с 5 см, като използва амортисьори Fox и подсилени компоненти. Подсилена е и спирачната система, а подобрението в ъглите на атака и спускане по наклон подпомагат 33-инчовите оф-роуд гуми, качени на 17-инчови бедлок джанти.

Rubicon 392 може да гази във вода до 825 милиметра, въпреки "прорязания" капак от който да се подава повече въздух за големия Hemi V8. Всъдеходът използва системата за всмукване на въздух Hydro-Guide, която насочва водата далеч от двигателя чрез тристепенна отводнителна система, дори и вълна да залее предния капак. Системата е предвидена да функционира безотказно и да захранва с достатъчно въздух двигателя, дори целият капак да е нахвърлян с кал - нещо, което нерядко се случва в света на Wrangler.

          Визуално, Wrangler Rubicon 392 се отличава както по специалните колела и капака с голям отвор, така и с емблемите 392, оптимизираната челна решетка, за по-добро охлаждане на мотора, диодни светлини и други специфични акценти. Бронята е модифицирана, като се предлага и с монтирана лебедка, а изпускателната система е с четири "цеви".

В салона са налични кожени седалки с бродирано лого на версията, специфични дизайнерски акценти на отделни места по купето, нов дигитален панел на арматурното табло, както и информационно-развлекателна система с 8,4-инчов дисплей, която освен стандартната информация, показва и важни данни при оф-роуд пътуване

От Jeep все още не уточняват дали Rubicon 392 версията ще е налична само за модификацията с 4 врати, която бе представена или и по-късият модел ще получи мощния Hemi. Не е уточнена и стартовата цена на всъдехода, който ще е на пазара през пролетта. Според специалисти, мощната машина ще струва минимум 60 000 долара в САЩ, а дали ще дойде и в Европа, предстои да разберем.

Още снимки на Jeep Wrangler Rubicon 392 вижте в ГАЛЕРИЯТА:

fallback
  • #4
    Tengu ( преди 3 години )
    Да а аз карам Паджеро на 17 години. ,,:(
  • #3
    traun ( преди 3 години )
    Хехе,а в Англия спирали ДВГ.
  • #2
    JEEP ( преди 3 години )
    Супер, това е истинска машина!
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Определено доста готина машина. И дори да е минимум 60к долара, това е една средна годишна заплата за истински джип с V8. Тук за една заплата най- много да вземеш 12 годишна витара.
fallback
Последни