fallback

10 пъргави модела на ток, които превземат градовете

Тези коли с дължина до 4 метра постепенно изместват традиционните "минита"

Ако искаш мир - готви се за война! Тази максима важи за автомобилната индустрия, която вече са готви за забраната на традиционните двигатели с вътрешно горене. И дори най-яростните противници на електрическите коли да принудени за се съобразяват с новите изисквания.

В Европа процесът вече върви, като все повече градове въвеждат зони, до които достъп имат само електромобили. И тъй като жителите на Стария континент исторически са свикнали с компактните и сравнително евтини автомобили, този клас бързо се пълни с коли на батерии.

Представяме ви 10 електромобила, които вече са на пазари и са основни претенденти за спечелване на интереса на потребителите. Сред тях не попада новата Dacia Spring (на снимката горе), тъй като, въпреки че отговаря на условията, тя ще се появи в продажба през 2021 година.

10 модела на ток, които превземат градовете (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    пропов ( преди 3 години )
    Мене една такава пръдня напълно ме устройва до работа и обратно. Имам 10 км в едната посока. Въобще не ми пука как изглежда и дали има радио или някви таблети вътре. Да има там да топли дупето през зимата. Имам си сериозна кола да си правя кефа и да си возя семейството. Ама голяма кола на къси разстояния е набутвация. Карам я студена, гори 15, многото коне няма къде да ги изпъна. Само ги разхождам и ги храня без да се възползвам от тях.
  • #9
    Къде така ( преди 3 години )
    Къде така рязко изчезна статията за сувчето бмв х3 от преди два дни, в която се разглеждаха всичко проблеми, ръжда, мотор и т.н на модел 2014-2017? На някой не му хареса, колко повреди има за 5 годишем паркетник, за който се изръсваш 100к и после много трудно ще се отървеш, че никой не иска подобни набутвации?
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Това дори не са коли, това са 2 тротинетки споени посредата. Но внимавайте, както са написали маркетолозите скоро няма да ви пускат с нормална кола в града. Ще ви издам една тайна, с колело ще може.
  • #7
    FenIX ( преди 3 години )
    И с какво пи точно тези 10 модела ще "превземат" градовете и ще изместят от челните места Тесла 3, Рено Зое, Нисан Лийфи тн? Поредните глупости. Смартчетата и Фиат 500 ще са в същите че и по малки продажби от еквивалентни те си ДВГ модели. Най малкото са по скъпи от тях.
  • #6
    Младен ( преди 3 години )
    Най ме кефи че *** след има няма 10 годони най накрая ще се научи да ползва градски транспорт - просто няма да има бараки които да си купи ;)
  • #5
    Факт! ( преди 3 години )
    Рено Зои отдавна ги е превзел градовете.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Карал съм шкодата e iv от спарк....много добро ускорение но много малък автомобил, мисля че дачията е по опция, можеш и на Витоша да идеш...
  • #3
    пепи ( преди 3 години )
    Кои са тези градове които спират автомобилите с ДВГ.Цитирайте ги и обяснете кои точно участъци от града са спрени.
  • #2
    До 1 ( преди 3 години )
    Всъщност имаше инфо тук-там че цената на Дачия ще е 10 000 евро след субсидии а реално се говори за 17 000 евро преди субсидии. При цена на приличния Mii 20 000 евро с пробег 250 км ще е трудно за доста по-пластмасовата Дачия
  • #1
    none ( преди 3 години )
    Дачия ще ги отвее всички от класацията по-горе, просто защото много от хората които карат в момента ел. велосипеди ще си я купят заради правителствените субсидии, безплатното паркиране (да видим докога) и липсата на данъци (също да видим ;)). Ако може да се вярва на написаното, топ модела (15К евро) след субсидии в някой държави ще е 6-7К евро. В големите градове е все едно дали двигателя ти е 60 или 360 к.с. Средната скорост все е 38 км/ч. Пробега от 200 км също е ОК за всеки град.
fallback
Последни