fallback

Tesla отмъкна шеф от Daimler и предизвика протести в Берлин

Рене Рейф ще поеме управлението на американския завод в Германия

Директорът на завода за двигатели на Mercedes-Benz в Берлин - Рене Рейф, напуска позицията си, за да поеме ръководството на новата фабрика на Tesla край германската столица, съобщава Reuters.

Информацията беше потвърдена от профсъюзът на работниците IG Metall, който призова служителите на завода да излязат и да протестират срещу напускането на Рейф. Самият той е сред най-опитните мениджъри в Daimler, като преди да започне работа в Берлин, той ръководеше инженерната дейност и производство в Beijing Benz Automotive Co., чийто производствен капацитет е 480 000 коли на година.

От Daimler коментираха единствено, че 57-годишният Рейф излиза в пенсия в края на година. И допълниха, че Клеменц Добрава, който досега ръководеше завода за батерии на Mercedes-Benz в Каменц е поел ръководството на фабриките на компанията в Берлин и Хамбург.

На свой ред Tesla си търси нов директор на бъдещата Gigafactory край Берлин, след като по-рано тази есен мениджърът, ръководил строежа, е напуснал поста си. Компанията на Мъск обаче не коментира, дали Рейф вече е назначен на позицията.

Във всички случаи преминаването на специалиста в Tesla ще повиши напрежението между синдикатите и ръководството на Daimer. Работниците са недоволни от факта, че автомобилните производители в Германия намаляват инвестициите си в двигатели с вътрешно горене. Причините за това са екологичните стандарти в ЕС, както и намалелите продажби на нови коли заради кризата с коронавируса.

Синдикатите настояват за взимане на спешни мерки, като предупреждават, че бъдещето на завода на Mercedes-Benz в Берлин е застрашено.

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Какво е това "Бейджинг-Бенц Аутомотив?"
  • #11
    Miro ( преди 3 години )
    Интересна снимка - задов на Мерцедес и руската лимузина Aurus на преден план.
  • #10
    Стига хейт ( преди 3 години )
    Даже се справят доста добре немците особено ВАГ както и Мерц който до 2 години също ще има модели на нова платформа (Ел. аналози на S, E, GLE) единствено БМВ доста изостава защото планират да имат специална платформа чак след 5 години а iX3 е 70хил евро със задно
  • #9
    бг смешки ( преди 3 години )
    мега неадекватни коментари ! едно преминаване на шеф от една компания в друга се тълкува като някакво пропадане ...далече сте от всекви истини , паляци
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    германските прозиводители потъвали ...и за тва са номер 1 по продажби на автомобилният пазар . тотално неадекватни коментари тук ! до 1 - не знам кво са казали по БНТ но VW group инвестира над 11 млрд евро в няколко заводи с ново оборудване . просто не са решили да не отварят нов завод . а вие го приемате като някакво потъване . еми не е . много сте простички . няма как да разберете за кво става въпрос ! Ганчовци
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Геманските производители потъват, неадекватни под натиска на развиващите се технологии. Така както го направиха навремето NOKIA, след появяването на Епъл на пазара. Е може би не с такава динамика, но очевидно им е много трудно вече.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Хаха, забележително. Синдикатите призовават за протест срещу напускането на шефа на завода. Кво пък им пука за тоя търтей! Оставка!
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    3 в Германия има програми за ранно пенсиониране, като примерно да си купуваш отпуска с част от заплатата и един прекрасен ден да кажеш - айде чао години преди да си стигнал пенсионна възраст. Доста често срещано е, особено за хора по високите етажи.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Къде ще ходят хилядите съкратени след преминаването на електромобили в Германия? На протест разбира се, пред бундестага, ако изобщо може да се осъществи това съкращение изобщо, поне във Франция няма как...!!!
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Каква пенсия на 57г. ве хахахахах.
fallback
Последни