fallback

Renault също зачеркна дизела

Компанията повече няма да разработва двигатели с такова гориво

Френската група Renault е поредният автомобилен производител, който се отказва от дизеловите агрегати. Компанията спира всички проекти, касаещи мотори с този тип гориво, обяви Жил Ле Борн, технически директор на марката.

В Renault са уверени, че дизеловите двигатели съвсем скоро ще станат история, като ще отстъпят място на модерни силови агрегати, отговарящи на последните тенденции в автомобилната индустрия и компанията ще се съсредоточи именно върху тяхното развитие.

Вместо върху разработката на нови дизели французите ще насочат всички своите ресурси към електрификация на своята моделна гама. Началото на тази стратегия ще постави новото Renault Megane, чийто дебют ще се състои в края на 2021 година, казва още Ле Бон, цитиран от изданието Auto Infos.

Все пак, от компанията уточниха, че не се отказват от дизеловите си модели, които в момента са на пазара. Те ще продължат да се предлагат, както и досега. Всички проекти по подобряване на този тип мотори, както и разработката на нови, са спрени. В Renault са уверени, че през 2025 година всеки автомобил на марката ще бъде хибрид в някаква степен.

Снимка: Renault

fallback
  • #24
    Нзпомняне ( преди 4 години )
    На състезателите с 300+ кс, че тук става въпрос за коли нормални не бангии които след яко юркане с дни е отворен предният капак. PS На моите автомобили отварям капаците за наливане на течност за чистачки, щото са купени от магазина. Успех на пилотите.
  • #23
    Данаил Стоянов ( преди 4 години )
    Отказват се от това, което правят най-добре
  • #22
    Рено Меган ( преди 4 години )
    Парлапане Парлапане къде ще стигнеш 2 ТДИ по нанагорнището към витиня. С моя Меган ще те дух а като пътен знак. Рено Меган РС Трофи 1.8т 300к.с..... 420NM.
  • #21
    Парлапан ( преди 4 години )
    Добре е да говорите за дизели ако карате 2.0 tdi c Euro 6+ scr катализатор... но вие не карате, защото са ви скъпи. Що се касае до бензина - нямам нищо против да се надбягваме с 1.8 турбина ... по нанагорнището на Витиня. Ще се смея дълго
  • #20
    Дизел ( преди 4 години )
    Имах Рено 2 литра чист дизел/95/, после рено 1.8 бензин/98/ и сега 1.5 dci/2012/! Никога досега , общо тия 15 години с тях каране не ми се е налагало да сменям абсолютно нищо по двигателите! Ама най се кефя, като видя Пасати, бмв-та, голфове, мерджани и други подобни подобия на *** след 2005-та,като тръгват да изпреварват, започвам да губя маркировката по пътя... Ама, нали българина/*** е фен на немското... Кавал да ви е!
  • #19
    Истината ( преди 4 години )
    Както пише един колега по-долу едва ли някой от тук пишещите има опит с дизел Евро 6 и нагоре. Аз имам и казвам че в гаражи те ми не мирише на дизел. Успех в оплюването и напред бензиновите миксери от 0,9 до 1,4 литра.
  • #18
    tsekov1973 ( преди 4 години )
    И Рено да махнат
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    Явно и на франсетата вече им дойде алъла, само лоените немски мозъци останаха да си притракват с канцероганните душегубки.
  • #16
    GTE ( преди 4 години )
    20 tfsi върви страхотно, но е в пъти по-комплициран и скъп от 20 ТДИ, 20 tfsi при еднакво каране с дизеловия конглокент харчи неразумно много и варианта за газифициране е безумно скъп и трудоен. Дефектите са трудно отстраними, а дюзите и помпата за високо налягане на бензиновия аналог са баснословно скъпи. Има едно много същественно нещо и то е че дизела като гориво отдава много повече от енергията си за работа, а бензина я отдава за топлина
  • #15
    Мхм ... ( преди 4 години )
    Аз па отдавна съм зачеркнал рено като автомобил, било то с дизел или не!
fallback
Последни