Тунинг-ателието G-Power от германското градче Айхах в Бавария представи своя отговор на показания само преди дни лифтбек Brabus Rocket 900. Доработеният спортен седан BMW M5 е получил името G5M Hurricane RR, като ускорява от 0 до 100 км/ч само за 2,5 секунди.
На феновете на тунинга със сигурност името G5M Hurricane RR им е добре познато, тъй като през пролетта беше представена версия на BMW M5 с 840 конски сили. Brabus Rocket 900 вдигна летвата в надпреварата за мощност и това накара експертите от G-Power бързо да реагират. Тяхната нова версия на G5M Hurricane RR вече развива 900 конски сили и 1050 Нм, като въртящият момент е ограничен за запазване на автоматичната скоростна кутия (същото е при Brabus Rocket 900).
Стандартното BMW M5 Competition развива 625 конски сили и 750 Нм, като ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,3 секунди, а максималната му скорост е 305 км/ч. При G5M Hurricane RR времето за достигане на 100 км/ч от място е 2,5 секунди, а максималната скорост достига 350 км/ч (при Brabus Rocket 900 тези показатели са съответно 2,8 секунди и 330 км/ч).
Инженерите от Айхах, за разлика от колегите си от Ботроп, са подобрили характеристиките на мотора, без да увеличават работния му обем. Подменени са обаче всички основни компоненти на двигателя, поставени са по-мощни турбокомпресори, нова всмукателна и изпускателни системи, преработена система за охлаждане и нова програма управление на мотора и на трансмисията.
Промените са доста скромни в сравнение с конкурента от Brabus. Поставен е нов карбонов капак с отверстия за охлаждане на мотора, а окачването е снижено с 30 мм. Има и нови 21-цолови джанти, както и 4 тръби на изпускателната система. Интериорът също ще се променя, но само по изрично желание на клиента.
Интересното е, че в G-Power са доработили версията на BMW M5 преди фейслифта, но това е така, защото проектът е стартирал още през миналата зима. Фирмата обаче е готова да се справи и с обновения модел, като клиентът плаща 117 852 евро за автомобила плюс още 115 000 за преработката. За сравнение, Brabus Rocket 900 е по-скъп - първият готов автомобил е оценен на 427 000 евро.
Снимки: G-Power