IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-проблемни кросоувъра на старо

Класацията е на британска компания е за модели на възраст от 3 до 8 години

Британският вестник The Daily Mail и компанията за продажба на автомобили на старо - Warrantywise, направиха класация на най-надеждните и съответно най-ненадеждните кросоувъри на възраст от 3 до 8 години. Тя е направена след проучване сред 750 000 клиенти на компанията, която предлага удължена гаранция на автомобилите си.

Всеки от моделите получава индекс за надеждност, който се определя от броя на ремонтите по даден автомобил през последните 5 години, тяхната стойност, времето, прекарано в сервиза, възрастта на превозното средство, както и неговият пробег. Съответно, SUV-моделът с най-висок индекс е най-надежден и обратното.

10-те най-проблемни кросоувъра на старо (ГАЛЕРИЯ):

Очаквайте: 10-те най-надеждни кросоувъра на старо.


0 от 500
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Верно ли бе?Най големите немски трошки не влизали в сервиза?Първи април ли сме днес?
  • #10
    9 rate up comment 3 rate down comment
    до 10 ( преди 3 години )
    Знам знам колко са здрави. Имам 2ма приятели единия фен на Мерцедес другия на БМВ и двамата карат ултра здравите коли, но всеки път като се видим, а бе това е смяна, онова се счупи, пак лампата светна... Иначе никой не твърди че са лоши колите, ако беше кеф да ги имаш/караш тогава никой нямаше да ги купува - хем да са калпави, хем скучни.
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Готин ( преди 3 години )
    До сега не съм си помислял да ходя на нивата с фрак но сега като се замисля, че има хора дето си купуват такива автомобили с които можеш да ходиш за гъби в гората и да сечеш дърва, или да изкарваш картофите от полето. Що, па не! Що ли и аз да не си купя един фрак!?
  • #8
    10 rate up comment 22 rate down comment
    Карач ( преди 3 години )
    Имам Х5 и GL и двете са втора употреба. Мерцедеса го имам от 4г и още не е влизал в сервиз освен за смяна на масло и накладки, беемвето го имам от година и още не е влизало в сервиз освен пълното обслужване след като го купих, но кефа да ги караш тези автомобили е голям, имал съм и Тойота и Нисан и Паджеро, но немогат да се мерят по нищо с Х5 и GL.
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    До 6. Само Туарег е на същата платформа (MLB), Тигуан е на MQB. И аз се питах същото - защо го няма Туарег. Другите братя Бентли и Ламборгини сигурно продават много малко бройки.
  • #6
    18 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Няма Туарег и Тигуан а има роднини в класацията
  • #5
    21 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-лошото е, че си мислят как черно БМВ дава предимство, а и се репчат после все едно пътя е техен.
  • #4
    52 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Немските премиуми са най-голямата схема за източване на пари от балами с ниско самочувствие.
  • #3
    16 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тея Х6 не са ли с най-мега-хипер здравата кутия ZF?
  • #2
    27 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 3 години )
    Германците и индийците са си поделили класацията, с един Шевролет за цвят. Като гледам основно им се чупи въздушното окачване (или както казва човека с бри4ката: "Като чуя за въздух и ми свършва въздуха...." ;))))), или всичко при БМВ (турбини, мотори, проблеми със скоростни кутии). Изобщо, последните години за любителите на БМВ, единствената опция е на оперативен лизинг (за да се отърват от него след 5 години), и с предплатена гаранция (че иначе е страшно още от първата година).