fallback

Електрическата Dacia ще струва 11 000 евро

Първият пазар, на който ще стъпи Spring, е унгарският

Румънската марка Dacia, която е собственост на Renault, най-после разкри цената на своя електромобил Spring. Първият пазар за модела е Унгария, съобщава Autoevolution.

Специалната версия, посветена на излизането на модела в страната, е ограничена на 100 бройка. Всяка от тях струва 6 490 000 унгарски форинта, което прави 17 800 евро, като това е цената на всяка кола от серията. И за нея не важат субсидиите, давани от властите в Унгария за екологични автомобили.

Втората серия вече няма да бъде в ограничен вариант, като при нея базовият модел ще се продава за 3 990 000 форинта или 11 000 евро. В тази сума вече са включени държавните стимули за електрически модели.

Изданието посочва и очакваната стойност на Dacia Spring, която беше представена преди десетина дни, на различни пазари в Европа, като се отчитат субсидиите от местни власти. Най-евтино румънският модел на ток ще излезе на клиентите във Франция, където държавната помощ е и най-голяма. Очаква се, че цените на модела ще стартират от 5800 евро.

Снимки: Dacia

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    този модел може да промени играта. Това е първата 'народна' електрическа кола.
  • #5
    малиии!! ( преди 4 години )
    ся освен при бай Пешо монтьора трее да броим пара и на Ванчо електричара...
  • #4
    )))) ( преди 4 години )
    пак Пепи Шекера ве! оня с неуДачията... ))
  • #3
    Не важат ама друг пъ ( преди 4 години )
    Аутомедия обяснявайте като хората 11хил евро е цената след субсидия в Унгария на ограничения вариант за 18хил евро а това че за него не важат субсидиите е ваша измислица как успявате толкова често да правите грешки
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Товя е бъдещето не колите на Мъск.С бонусите ще струва 5-6 хиляди евро.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Тази електричка ще се намести мнооого сериозно на пазара. У нас май няма чак такава стимули, но ако имаше, 22 000 лева за електрически автомобил, който да си го паркираш свободно по платените зони, си е яка далавера. Идеалната градска кола.
fallback
Последни