fallback

Колко двигателя сменя Porsche 911 GT3 за 300 000 км?

Собственик на суперколата разкри колко му струва нейното пълно натоварване (ВИДЕО)

Спортното купе Porsche 911 GT3 е един от най-забележителните автомобили, произвеждани някога. Той е проектиран да се кара предимно на писта, което обаче си е сериозен разход, тъй като в тези условия моторът му се натоварва още повече.

Германски собственик на модела разкрива, че сменя двигателя на колата си за трети път. До момента автомобилът е навъртял 950 обиколки на "Нюрбургринг" и още 3000 обиколки на други трасета. Само на писта пробегът на колата е около 50 000 км, а общо до момента, от закупуването и като нова, е около 300 000 км.

Собственикът признава, че колата се кара на пълна газ през повечето време, като често подобрява различни рекорди и участва в аматьорски състезания с други мощни спортни автомобили. Германецът допълва, че се грижите по машината и особено смяната на двигателя му излизат доста скъпо, но той няма избор и прави всички необходими ремонти.

На хартия тази кола не е особено впечатляваща. Тя се задвижва 4,0-литров двигател, тип "боксер", с 6 цилиндъра, развиващ 500 к.с. В гамата на Porsche има няколко модела с по-забележителни характеристики, но нито един от тях обаче не предлага тази комбинация от скорост, сцепление, ниско тегло, баланс, прецизност и изключителна управляемост, категорични са експерти.

fallback
  • #11
    Яздач ( преди 3 години )
    Абе неслучайно немските автомобили са най добрите на света! Само за сведение, болидите във формула 1, след всяко състезание сменят двигателя! Ако двигателя издържи повече от едно състезание, значи нещо не е наред. Значи това Порше е с изключително здрав двигател за сериен автомобил.
  • #10
    робин худ ( преди 3 години )
    ако бяха толкова здрави арабите щяха да ги карат в пустинята където няма пътища
  • #9
    none ( преди 3 години )
    Порше и извън пистата са си толкова здрави. Обикновено спортен и надежден не се използват в едно изречение (само TUV прави изключение да цъкат с език балъците). Останалите коли в същият клас не са по-здрави. Ферари хвърля мотори даже по-често. Нисан ГТР троши трансмисии, за Ламбо нямам наблюдения. Конкретно за Порше 911 мой познат си купи ново от магазина (не помня коя модификация точно, че не съм им фен), и го покара няколко години. По-малко се чупи от италианските, но си е финансова катастрофа
  • #8
    Тъпоч ( преди 3 години )
    21 хиляди километра на писта Спа и 19 хиляди километра на Нюрбургринг. Прочетете го бавно и повторете всяка дума по отделно, невежи журналисти. Знам че не сте влизали, а да не говорим притежавали състезателна кола...
  • #7
    Тъпоч ( преди 3 години )
    300к километра на писта, невежа, на писта. Там всяка нормална кола след 10к километра ще е за моргата
  • #6
    112 ( преди 3 години )
    Да бе, много са надеждни немците. Трети двигател за 300 000 км.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Порше са много здрави и надеждни, като всички немски премиуми, стига да се не се пести от поддръжка - масла, филтри, двигатели, т.н.
  • #4
    Тъпоч ( преди 3 години )
    Редки тъпчовци, понеже сте ми забранили да пиша, ще ви нахраня тук. Пуснали сте снимка на 991.2, пишете всъщност за 996, а двигателя на колата в момента е от 997 и е 415 или в по-добрия случай 435 или 450 коня. А понеже знам, че не сте карали изобщо на писта и умът ви не може да проумее какво са 50 хиляди състезателни километра и че всеки кош ще изпърди на хилядния километър...
  • #3
    шАфИор ( преди 3 години )
    Кеф цена няма. Статията потвърждава това
  • #2
    Car guy ( преди 3 години )
    Те и Ауди така - един комплект накладки три двигателя изкарва. За Поршето обаче има оправдание.
fallback
Последни