fallback

Култовата Toyota Celica отбелязва половин век

Предлагаме ви кратка разходка из седемте поколения на японската легенда

Toyota Celica се появява на бял свят през есента на 1970 година. Моделът се превръща в голям хит и особено ценен спортен автомобил, като зад гърба си има и солидни спортни успехи, най-значимите от които може би са двете шампионски титли от Световния рали шампионат.

Toyota прекрати производството на Celica през 2006 година. Оттогава постоянно се появяват слухове, че предстои възраждане на модела, било като нов спортен автомобил или като кросоувър, подобно на други марки. Но такова нещо така и не се случи. 

След като японците възстановиха производството на друг техен спортен модел - Supra, в партньорство с BMW, предсказанията, че Celica също може да види нов живот отново заляха интернет и дори автомобилните медии. За момента от японския производител не обелват и дума по темата. Така, докато чакаме информация за това, дали легендарният спортист ще има бъдеще или не, нека направим кратка разходка в миналото му, с по няколко думи за всяко едно от седемте му поколения.

Поглед към 7-те поколения на Toyota Celica (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #5
    До Car guy ( преди 3 години )
    Много глупаво робуване на марка. Карал съм различни коли, между които и Тойота. Хубаво направена кола, но далеч не мога да кажа, че е нещо по-специално. Номер едно ми е едно старо Мицубиши, правено в Япония. Всяка марка си има предимства и недостатъци. Европейските и японските са наистина добри, всяка по неин си начин.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Който не е карал Тойота, се чувства жив и щастлив.
  • #3
    Car guy ( преди 3 години )
    Легенда. Символ на технологично превъзходство и иновация. Предтечата на великата Супра. Който не е карал Тойота, не е карал кола през живота си.
  • #2
    Хой ( преди 3 години )
    Уникални ***. Спортни автомобили които просто бяха по бързи от Корола. Дизайнът им беше смешен.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Това с двойните обли фарове беше голям глупост след безсъмнено впечатляващия дизайн на предишното поколение. Последното поколение също е слабо. Изглежда някак евтино.Моделът от 89-а си остава култов
fallback
Последни