fallback

10 коли, които са по-надеждни, отколкото смятат хората

Много от потребителите са си изградили напълно погрешно мнение за тези автомобили

"Не ги правят като преди" - това е една от фразите, които често могат да бъдат чути по адрес на съвременните автомобили. По някаква странна причина, много хора смятат, че сегашните коли са едва ли не за еднократна употреба и щом им изтече гаранцията, не стават за нищо. Споровете на тази тема продължават и едва ли някога ще бъдат разрешени.

Факт е обаче, че винаги е имало много надеждни и по-малко надеждни автомобили. Някои марки дори са си спечелили лоша слава, след като повечето техни модели започват редовно да заемат последните места в класациите на различни потребителски организации или на специализирани издания.

Съществува обаче и по-интересен случай - автомобили, които се считат за абсолютно катастрофални по отношение на надеждността, всъщност не са такива. Ето ви 10 примера за модели, които напълно несправедливо са си заслужили лоша слава.

10 коли, които са по-надеждни... (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    Чичо ( преди 3 години )
    Карам фолсваген джета производство 1988гд. По двигателя освен смяна на ремък друго не е пипано а по купето няма капка корозия. Такива автомобили вече не се правят.8
  • #14
    Яввв ( преди 3 години )
    Нито една от изброените е фактор за надеждност !!!
  • #13
    Като ( преди 3 години )
    Гледам само тези марки са в сервизите, яяяко здрави.
  • #12
    Петко ( преди 3 години )
    Карам 30 годишен чероки 2.1 td само на черно,на 600 000 по километраж,спрял го купих преди 5 години.Здраво е,идеално за работа.
  • #11
    raiders ( преди 3 години )
    Приятел си купи мерцедс Е на 10г., киловетраж 140к, имаше некъв проблем по елктрониката и майсторчето му вика, я да видим и км... 360к, ама си го карха още години...Всеки авточобил има проблеми, нотози н 100к, има по-малка вроятност датискъса дожобовете от този на 300к
  • #10
    gordy ( преди 3 години )
    Скъпи, остава да са и не на недеждни
  • #9
    пропов ( преди 3 години )
    В БГ се внасят умрели екземляри и ги възкресяват с черна магия(части от други трупове) . Затова представите за надеждна кола в БГ са малко по изкривени. Например премиум марките. У Европата им правят по 200, 300 хил. км за няколко години. Потдръжката и ремонтите им са супер скъпи и затова гледат да ги разкарат при първият сериозен проблем. Бае *** я купува на уж 120 хил. км и после уж нова колата ама само проблеми. Пък то не е кола а Франкенщайн на колела.
  • #8
    Sas ( преди 3 години )
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Нищо не са разбрали. Четем Аутомедия и ВАГ марките тук по презумция излизат безупречни.
  • #6
    вот дъ фак!? ( преди 3 години )
    С моята заплата тамън фейслифта от 2019-та мислех да си купя, НО ВСЕ пак кога успяха да продадат хиляди Ку 7 , да навъртят хиляди км и да разберат че сензорите вече не са дефектни?
fallback
Последни