fallback

Mercedes-Benz E-Class L - простор като на Maybаch, но с 1,5-литров мотор

Обновената удължена версия на бизнес-седана отново ще се предлага само в Китай

Още през март тази година Mecedes-Benz пусна на европейския пазар обновения E-Class (W 213), а сега дойде ред и на удължената версия (L) на бизнес-седана. Тя се произвежда в завода Beijing Benz, като премиерата се състоя в рамките на автосалона в Пекин.

Китайският удължен Mercedes-Benz E-Class дебютира през 2016 година, като тогава беше приет възторжено от публиката и медиите в Китай. Това не е изненадващо на фона на резултати на стандартния модел, при който 50% от продажбите се падат именно на китайския пазар. Това беше и причината, заради която компанията реши да предложи версия на модела само за Китай.

В случая инженерите на Daimler не само са увеличили разстоянието между двете оси - от 2939 на 3079 мм, но и са преработили каросерията на седана. Предната част е в стила на стандартния модел, но задната е оформена като тази на флагмана Mercedes-Maybach S-Class. Добавени са допълни секции зад задните врати, което изисква нови задни стойки и други скъпи изменения.

Тези подобрения са необходими, тъй като за първите 8 месеца на годината Е-Class изостава по продажби в Китай от двата си основни конкурента. По данни на ресурса CarSalesBase, от модела са реализирани 96 403 бройки, докато лидерът Audi A6L отчита 108 133. На второто място е BMW 5-Series L - 106 939 продажби.

В салона на удължената E-Class също има промени. Досега седанът винаги се е предлагал с места на втория ред седалки, но средната от тях вече лесно се трансформира в консола с таблет и отсек за поставяне на различни предмети. Двете външни седалки получават подгряване и вентилация.

Двигатели на модела са различни от тези, които се предлагат за другите пазари. Базовият вариант E 260 L разчита на 1,5-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра, който развива 184 к.с. и 280 Нм (той е достъпен и със система за задвижване на четирите колела).

Версията E 300 L разчита на 2,0-литров мотор с мощност 258 к.с. и 370 Нм, като той се поставя и на E 350 L, но там вече мощността му е 299 к.с. и 400 Нм. Същият двигател е в основата на хибридния вариант E 300 е L - 211 к.с. и 350 Нм.

Още снимки на удължения Mercedes-Benz E-Class - вижте в галерията:

По-мощните версии на E-Class се внасят в Китай от Европа, като те са със стандартната каросерия, но пък струват поне 2 пъти повече от произвежданите седани от модела. При обновения Mercedes-Benz E-Class L цените започват от 430 800 юана, което е около 54 000 евро.

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Срам
  • #6
    СпециЯлист ( преди 3 години )
    Тук, един да каже нещо и другите неграмотници повтарят като папагали.Понеже сме най- богати в БГ, 'сички кОпуват само V8 мотори.Чисто нови на 123 000 РЕАЛНИ километра.
  • #5
    ( преди 3 години )
  • #4
    Макарон ( преди 3 години )
    Добре е, какво толкова? Същото като RR Phantom с 2 литра чист дизел.
  • #3
    sam ( преди 3 години )
    прякора му ще бъде КОТВАТА...
  • #2
    Градинаря ( преди 3 години )
    Не обиждай миксера. Това е ярмомелка тип сенокосачка. Като захапе повечко трева, почва да се друса, мъчи и да пуши синьо.
  • #1
    младен ( преди 3 години )
    Ега и миксера
fallback
Последни