IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет преувеличения за дизелите

Поддръжката им е по-скъпа и са по-чуствителни към горивото: всички сме чували това, но вярно ли е?

Дизеловите автомобили се ползват с огромна популярност почти навсякъде по света и имат огромен брой фенове, повечето от които твърдят, че никога не биха си купили автомобил на бензин. Другите - тези, които предпочитат модели на бензин, постоянно твърдят, че дизелът не струва. Този спор е вечен и всеки си има своите къде обективни, къде субективни, доводи в полза на единия вид двигатели. За дизеловите автомобили има 5 доста разпространени мита, които експертите разобличават.


5 мита за дизеловите двигатели (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #37
    8 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Защо пък моят турбо бензин не яде масло? И второ те пък дизелите никога ядат масло. Дизела щом е толкова добър, защо във върха си стигна малко над 50% от общия пазар? И последните години се сви отново до обичайните си 40-тина %. Това че тук се внасят основно дизели не означава че в Европа се карат основно дизели. Означава, че тук се търсят дизели, а печалбата за вносителите е по-добра, защото 10-15 годишен дизел за европееца е скрап и внасят коли за по 1000 евро а ги продават за 5000.
  • #36
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само 190 d класика
  • #35
    14 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дизел и удоволствие от каранетое - смях в залата. Я ми покажете някоя спортна кола дизел, щом е толкова добър. Дизелово 911, ГТ-Р, М3? Но да слезем на по-народному - дизелов Голф ГТИ, Сивик Тайп ЕР? Въобще върхова версия на модел да е дизел?
  • #34
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Еде ( преди 1 месец )
    Ами новите бензини с директно впръскване се различават от дозелите само по това, че имат запалителни свещи и също отделят твърди частици , повече СО и за капак са маслояди, а КПД пак им е по-ниско и са по-кьопави. Клошарите дето смятат,че ще ги карат на газ изгодно като сегашните си дърти варели, ядове ще берат.
  • #33
    6 rate up comment 22 rate down comment
    Ivan SOLАRNIJA ( преди 1 месец )
    УВАЖАЕМИ ПРИЯТЕЛИ ОТ 50. ГОДИ КАРАМ ВСЯКАКВИ АВТОМОБИЛИ ИЗМИНАЛ СЪМ ОКОЛО 8000000 километри в БЪЛГАРИЯ И ЕВРОПА С 39 АВТОМОБИЛА ОТЯХ 33НА БЕНЗИН И ГАЗ и МЕТАН 5 ДИЗЕЛИ И 1 ЕЛЕКТМОБИЛ БЪДЕЩЕТО Е НА ЕЛЕКТРОТО НА ТЕСЛА!!!
  • #32
    9 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Отделят ФПЧ доказяни канцерогенни бклуци и язотни оксиди.В Сащ са забранени със закон неслучайно хванаха и изхвърлиха ФВ от тамошният пазар масоеият рак на населението е благодарение на дизелите.
  • #31
    10 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само старите дизели, ония с механичното ГНП, като на Мерцедес милионниците имаха смисъл в леките коли. Вървят на каквото им сложиш, не като сега - дюзи, турбини, ДПФ-и, 28 компютъра накачени по него, 10 филтъра има докато нафтата стигне от резервоара до мотора. И всичко това постоянно въздава ядове. Вярно, бяха шумни, не особено мощни, вибрираха, ама си заслужаваха. Купуваш го нов и евентуално след 500 000км. можеш да му смениш горивния филтър. От там идваше и икономията - непретенциозни.
  • #30
    18 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Глупостите в статията нямат значение. Факт е, че модерните дизели са по-скъпи за подръжка и по-капризни към лошо гориво. Факт е, че изправен дизел с подгрев пали много по-лесно от бензинов двигател зимата. За шума и замърсяването е много специфично и зависи от конкретния двигател.
  • #29
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Факт! ( преди 1 месец )
    Канцерогенни бклуци
  • #28
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Стойко нафтата ( преди 1 месец )
    Дизел само дънки