fallback

21 факта за Peugeot, които и не подозирате

Навършилата 210 години компания се хвали с победа в първото автомобилно състезание - и с първата открадната кола

За официална рождена дата на автомобила днес приемаме 1885, когато Карл Бенц сглобява своя Benz Patent Motorwagen (макар че движещи се на собствен ход машини има и преди това). Всички съвременни автомобилни компании се появяват след това. Как тогава на 26 септември тази година Peugeot отбеляза тържествено своята 210-годишнина? Тази селекция от 21 слабо известни факта за френския гигант ще ви даде отговора.

21 факта за Peugeot, които едва ли сте чували (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    "21 факта за Peugeot" - 22-рият е че е един от най-големите *** в автоиндустрията...
  • #11
    До 7 ( преди 4 години )
    Точно така е, в твоята глава. В реалния свят е иначе :D
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    До най-долния! Тамата само тама вижда и тама привлича и чрез тама се изразява, тя за друго не знае и не може да го разбере
  • #9
    Гост ( преди 4 години )
    Стига сте тролири. Статията е за историята на Пежо, а не за сегашните модели. Става въпрос за времената когато автомобилните компании са се управлявали от инженери и името им е било марката. Това какво са направили наследниците им не променя факта, че основателите заслужават уважение
  • #8
    Ха ха ( преди 4 години )
    Заедно с Дсймлер налаг дизеловия двигател голям смях, те и досега ярмомелките от Щутгард са на светлинни години назад от дизелите на PSA
  • #7
    Мдамммм ( преди 4 години )
    Не знам колко вторият опит е с двигател, купен от даймлер, ама първият завод за серийни автодвигатели е именно в Сошо....доста преди тоя "купения" да е сериен
  • #6
    Гост ( преди 4 години )
    Браво - интересна статия!
  • #5
    Гост ( преди 4 години )
    До журналиста писал статията а кой Е"АРМАНД ПЕЖО" и каква е неговата позиция във фирмата
  • #4
    БОДК ( преди 4 години )
    ПО СОЦ-а всички дипломатически мисии на арабския свят караха Пежа. Червени номера, не ги спираха, а някои вдигаха 200. Липса на официални сервизи... Не само те, ами всички посолства се чудеха кой да им ремонтира западните коли. Интересна картинка.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахаха 20 годишен пасат или ауди те и за ***...а не стават
fallback
Последни