IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кои са най-продаваните модели в Европа по класове

Tesla успя да прекъсне продължителното лидерство на Renault Zoe през август

Европейският пазар на нови автомобили е бил с 18% по-малък през август в сравнение със същия месец на миналата година, показва статистиката на консулстантската компания JATO Dynamics. За месеца в 27-те страни от ЕС, включително България, са продадени 881 897 автомобила, което е доста под показателите от много силните 2018 и 2019 година, но е забележимо повече в сравнение с 2016 например.

За сметка на общия спад, продажбите на електрифицирани модели са скочили със 121% на годишна база и делът им вече е доста близо до този на дизела - 21% срещу 27%, като само преди година съотношението беше 8% за електрическите срещу 29% за дизеловите. При чистите електромобили скокът е 111%, като най-големи индивидуални ръстове отчитат Renault (112%), Hyundai (107%) и Volkswagen (97%).
  
  
Най-продаваните автомобили в Европа по класове (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Хаха ( преди 1 месец )
    Леле майко колко специалиста има тука. Недозавиване при ауди? Ми то при всяка кола с предно има недозавиване!!! То и при задното може да има недозавиване, по-често е презавиването!!! Ако знаеш как да караш дадена кола, нито недозавиване, нито презавиване ще има. Всичко друго са бръщолевене,празни приказки.
  • #9
    10 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какъв проблем с недозавиване, моля хора, които не са карали Ауди или ако някой ги е возил в 20годишно да не пишат. От доста години Ауди е с 4х4 с 60% към задния мост, двигателя е преместен зад предния мост а за още по-добро завиване, задните гуми завиват, който е карал ще ви каже, че колата с такава лекота и стабилност взема завоите, чак изглежда нереално. Така, че не го давайте разбирачи, когато сте гола вода по темата.
  • #8
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    За съжаление проблемът с недозавиването при Ауди просто уби марката. БМВ и Мерцедес последните години направо ги смазват с продажбите. Иначе на Ауди моделите от 90те бяха доста успешни
  • #7
    21 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 2 месеца )
    Разбира се, че всеки иска безшумна кола 4х4 с два независими двигателя (стане ли нещо с единия, продължаваш на другия), с панорамен покрив от край до край и вътре светлина и простор, за разлика от днешните душегубки с 25 см прозорци. С тегло колкото дизелова Алфа, светкавична реакция на десния пeдaл, но за разлика от дизела чуваш птиците и вятъра и не се тресеш като танкист и не те псуват всички отзад.. А само чуkнеш десния крак и следва телепортация. Кеф! Който се е качил, слиза като напушен...
  • #6
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 1 Немските -всеки мечтае за тях, ама руските- само за СКРАП!
  • #5
    5 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Човек само като им види класовете на автомобилите в Евротолерастията и изпада в шах.
  • #4
    5 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не много. Хората един път като ги пипнат, не им се връща назад. Разбира се, трябваше да мине известно време, за да може пазарът да се изчисти от японски недоразумения като Нисан Лийф.
  • #3
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 месеца )
    Искате ли да се обзаложим с колко ще паднат продажбите на ел-кошниците ако утре правителствата спрат да изливат кофи с пари за тая глупост?
  • #2
    15 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Всички
  • #1
    20 rate up comment 27 rate down comment
    Очудень ( преди 2 месеца )
    Тия па немски бклуци кой ги купува?!!!