fallback

Бъдете внимателни с тези 10 модела на Audi на старо

Всеки от посочените автомобили си има определени проблеми

В света на производителите и луксозни автомобили Audi е една от най-признатите марки, като това донякъде се дължи и на нейното силно присъствие в автомобилните спортове. През годините германският производител участва в световния рали шампионат, сериите „Льо Ман“, първенството на Германия за туристически автомобили (DTM) и във Формула 1.

Автомобили на марката често се появяваха и на големия екран, при това във филми, които постигнаха големи успехи по кината. И това доказва, че колите на Audi са наистина забележителни. Някои от моделите обаче са склонни да проявяват различни проблеми, когато навършат определена възраст. И затова с тях трябва да се внимава при избора на употребяван автомобил.

10 модела на Audi на старо, които може да се окажат проблем (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: Audi

fallback
  • #26
    Душекеф ( преди 1 година )
    14 години карах 2.5 155к.с. нормални ремонти, нищо общо с всички глупости които съм прочел. Много хубав автомобил! Гроздето няма как, да не е кисело за много хора, разликата от АУДИ до разни трошки е огромна.
  • #25
    ники ( преди 3 години )
    Прекрасни алудета майсторите много ги харесват,няма да им стоят децата гладни я ,ай честито на мазохистите
  • #24
    до 28 ( преди 4 години )
    Както пишат и ауто билд, ако се изчака 120 000 за смяна на ремък на ваг, сменяш и колата направо.
  • #23
    анонимен ( преди 4 години )
    Огромен хейт когато лисицата не може да стигне .......Как може да има толкова злобен народ.Като не можете да си ги позволите не си измисляйте *** коментари.
  • #22
    анонимен ( преди 4 години )
    Нито статията нито 98% от коментарите имат общо с истината.Ремък на ваг се сменя на 180х.,а след това на 120х. До номер 24!
  • #21
    анонимен ( преди 4 години )
    Продължаваме със заводски дефекти... Audi A5 2.0tfsi quattro 2008. Поради доста завишения разход на масло, завода производител препоръчва смяна на бутала заедно с биели...!Audi A6 3.0 tfsi - lambda catback problems... solvedДобро утро на всички VAG фенове! Ауди А4 3.0 v6 с проблем в прочутите променливи фази на газоразпределение
  • #20
    анонимен ( преди 4 години )
    Малко от автофорумите /проблеми на собствениците, повтарям - собствениците на ауди/: Ауди А5 2.0 tfsi !! Добре познатият проблем със завишения разход на масло!! Смяна на бутала,биели,биелни лагери ,ангренажна и обслужващи вериги ...следва продължениеАуди А 3 2.0 tdi quattro 170 к.с Класика..! Превъртял шестограм на маслената помпа !! Всичко е ЛЕШ !Повече никога няма да правя такъв ремонт ..! Audi A6 4f 3.0 tdi
  • #19
    Румбо ( преди 4 години )
    Туй нещо "манометър показващ налягането в резервоара" да не е някаква новост"?(резервоари под налягане???)
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Ремъците на ауди: След многото проблеми с ремъците на ауди /прищипани ремъци, приплъзнали ремъци/, ауди минават на верига. Нещата стават по-зле - прескочили вериги, скъсани вериги, форумите са пълни с тотал щета автомобили. Ауди пишат ремъкът да се сменя на 80 000 км. Ауто билд пък, пишат, че изчакате ли толкова резултатът е тотал щета. Сменя се макс на 60 000 км.
  • #17
    до 22 ( преди 4 години )
    Пичове, вие четете ли какво пиша? Това, което цитирам, за душегуба и другите недомислици на ауди, са от форума на ауди. Цитирам собственици на ауди, фенове на ауди, фенбойчета на ауди, монтьори на ауди /между другото автомонтьорите много харесват всички коли на фолксваген - от тях си вадят парите/ и т.н. И като карате ауди, не сте ли влизали във форума на ауди? Щото аз редовно съм там и чета.
fallback
Последни