IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

"Германската" Lada 4x4 ще струва 19 990 евро

От всъдехода ще бъдат направени 50 бройки, няма да се продава на руснаци

Базираната в германския град Магдебург компания Partisan Motors на руския инженер Юрий Постников, прочута с проекта за универсалния военен всъдеход Partisan One, ще направи специална серия на "Нива", посветена на 50-ата годишнина на Волжкия автомобилен завод.



Както обясниха в компанията, самият АвтоВАЗ спря доставките на Lada 4x4 за Европа, но моделът все още е популярен на германския пазар. Затова международна група специалисти, обединени под лозунга NIVA - Forever, разработи своя собствена версия. Тиражът на Lada 50th Anniversary Limited Edition ще бъде символично ограничен до 50 броя.

Владимир Ярцев, един от създателите на ВАЗ-2110, е отговорен за външния дизайн на "германската" Lada 4x4. Автомобилът има оригинални мощни брони, офроуд гуми Goodrich върху специални лети джанти, релси на покрива, арки на колелата, странични степенки. Салонът е изцяло изработен от кожа на ексклузивен доставчик - Erich Bitter. Всеки произведен автомобил ще има юбилейна табелка и сертификат за автентичност. За съжаление Partisan Motors не публикува снимки на модела, а само една скица.

Компанията очаква да продаде целия тираж предимно в Германия чрез избрани дилъри. Цената с включени данъци ще бъде 19 990 евро или 1,78 милиона рубли по текущия курс, което е около три пъти повече от базовата Lada 4x4 на руския пазар. При това производителят изрично подчерта, че юбилейният модел няма да бъде достъпен за руснаците.

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 5 rate down comment
    G клас ( преди 4 седмици )
    Е как да дадеш за Лада Нива 40.000лв.? Опитвам се да го асимилирам някак но си е все в сферата на фантастиката !!! Толкова пък да се е закъсало и да няма никакви други джипове ...? Трябва да не ти пука ама въобще какво правиш с парите си а също и в какво се возиш !
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ТКЗС ( преди 4 седмици )
    Морално остарял автомобил. Ако го ползваш само в гората е възможно в някаква степен да ти върши работа макар че липсата на комфорт тракането скърцането теснотията доубиват и последното колебание в посока дали да купиш това,, нещо'' или да си вземеш действително приятен здрав комфортен истински джип!???
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Имам приятел, които е ловец и има Нива. Кара я само на лов, защото в града си е дърво. Как така не чух, веднъж да го е оставила! А неговата е на около 15 лазарника.
  • #5
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Руснакът е решил да докаже, че и в Германия могат да се произвеждат трошки.
  • #4
    19 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нивата се кара все още, защото е просто устроена, евтина и има функция за терен без нормални пътища. По подобна причина и Дефендера е вечен, но там не лежат на стари лаври и направиха нов модел. А Дефендърът е истинска легенда. Ладата е псевдо легенда, която нямаше да я има, ако го нямаше изкривеният пазар на соц.блока. И като коментирате Нивата, надявам се да сте я карали, както и други 4х4, които и на терен, и по шосето са истински зверове.
  • #3
    20 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Разликата е че Голф вече ще подкара 8-мо поколение, а ладата едва ги накараха да сложат инжекцион. Да не говорим за качеството на изработка, застинало в 80-те години на миналия век
  • #2
    12 rate up comment 26 rate down comment
    хаха ( преди 1 месец )
    Къде си тръгнал да сравняваш руския шедьовър с оная немска ширпотреба. Голфът си беше една безполезна консервна кутия която отдавана е забравена и изгнила по моргите. А Нивата е жива, произвежда се и до днес и се кара по целият свят. Уникален автомобил. Супер практичен и здрав.
  • #1
    19 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    успехът на тая кола се дължи на простотата и, така станаха популярни коли като голф 1 и фиат панда