IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новото BMW M8 срещу Audi RS6, Mercedes-AMG E63 и Panamera Turbo S

Четирите германски модела с V8 влязоха в оспорвана битка на пистата (ВИДЕО)

Екипът на YouTube-канала carwow организира поредна надпревара на писта, в която този път участват 4 германски модела с V8 двигатели. В състезанието на ускорение и спиране спориха новите BMW M8 Gran Coupe Competition и Audi RS6, а също така Mercedes-AMG E 63 Estate и Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo. По традиция, спортните коли премериха сили в 4 дисциплини.


BMW M8 срещу Audi RS6, Mercedes-AMG E63 и Panamera Turbo S


Новото BMW M8 Gran Coupe Competition е топ-версията на модела 8-Series. Под капака му е поставен 4,4-литров V8 с турбо, развиващ мощност от 625 к.с. и 750 Нм. Скоростната кутия е 8-степенен автомат. Теглото на баварски суперседан е 2054 килограма, а цената във Великобритания стартира от 121 000 паунда.

Комбито Audi RS6 Avant е умерен хибрид с 48-волтов стартер-генератор. Мощността на 4,0-литровия битурбо V8 мотор е 600 к.с. и 800 Нм, като той се съчетава с 8-степенен автомат. Моделът на Audi е с 20 килограма по-тежък от BMW M8, но е и съществено по-евтин – 102 000 паунда.

Porsche Panamera наскоро претърпя фейслифт, като хибридната версия Turbo S E-Hybrid не беше засегната. Тя се задвижва от бензиново-електрически силов агрегат с 680 к.с. и 100 Нм, като тягата се предава от 8-степенна роботизирана трансмисия. Комбито на Porsche е по-тежко и по-скъпо от конкурентите, като струва минимум 141 000 паунда.

Последният участник – Mercedes-AMG E 63 S Estate също беше обновен през лятото, но това не промени мощността му. Под капака на автомобила е поставен 4,0-литров турбодвигател с 612 к.с. и 850 Нм Скоростната кутия е 9-степенна автоматична, а цените на модела стартират от 100 000 паунда. Теглото на суперкомбито е 1940 кг.



В надпреварата на 1/4-миля четирите модела се вместиха с 0,2 секунди. Другите две изпитания, както и състезанието за ефективност на спирачките при скорост 113 км/ч не излъчиха категоричен победител.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Фен на бегачки. ( преди 1 месец )
    Нещо сте се объркалЕ за Е класата. Да, вярно е, че тя претърпя фейслифт, но в състезанието участва версията преди въпросния фейслифт. От друга страна, не знам защо сте написали, че Поршето има само 100Nm въртящ момент..
  • #12
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Дискретен герой ( преди 1 месец )
    Нищо ново под слънцето! Бавареца си бие и това е!
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    На Нюрбургринг ( преди 1 месец )
    Мерцедес AMG GT 4 door бие М5 competition с 10сек(това е цяла вечност за тази писта), М8 competition с малко повече от 5сек. А GT 4door е най-стария от тези модели ...
  • #10
    5 rate up comment 9 rate down comment
    бенвето ... ( преди 1 месец )
    играе с "най-топ" моделът си и пак му е трудно срещу доста по-евтиното комби. Интересно ако Мерцедес заиграе с върховият си модел сега - GT R Black Series ... дали БМВ ще го гледа на точка, там в далечината?
  • #9
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Да ( преди 1 месец )
    То е ясно, че Мерцедес е номер едно ! На ринга баварците не се състезават защо ли ?!
  • #8
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Брандо ( преди 1 месец )
    Ако има и завои, а и другите не са комбита, то първи несъмнено ще е Мерцедес !
  • #7
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Е, ти търси управление и кеф в Ауди.....
  • #6
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аудито е най красиво като дизайн, най-бавно, най-лошо управление (типично за ауди) и най-евтино.
  • #5
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Най-скапания шофьор бе в Аудито а не в Мерцедеса, на старта на драга тръгна последен, вярно е че колата е с най-малко конски сили, но поне старта можеше да е приличен, когат Мат направи лош старт, винаги повтарят драга, но все едно. Логично беше БМВ да победи, най-много коне и най-ниско тегло, Поршето примерно с цели 425кг. По-тежко. Всичко е проста физика.
  • #4
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Име ( преди 1 месец )
    Точно тия "сравнители" на коли са големи ***. Винаги сравняват коли от различни класове. Почти винаги най-смотаният им шофор е в Мерцедес. Явно си личи, че са фенове на БМВ и винаги БМВ-то в сравненията е върхова версия. Нямам нищо против БМВ, една от двете най-велики марки, но щом си тръгнал да сравняваш коли трябва да си обективен и безпристрастен. Тия са просто група палячовци с достъп до хубави коли...