fallback

10 разочароващи автомобила от отлични производители

Дори големите компании могат да сгрешат и да предложат неуспешен модел

Всеки автомобилен производител си е създал собствена репутация. Той се харесва от едни, но се мрази от други. Има обаче големи компании, за които почти всички се съгласяват, че са отлични. За съжаление, това не означава, че и те не правят гафове.

Проблемът при тези модели не е задължително технически или в качеството на изработка. Той може да бъде свързан с цената, динамичните характеристики или предлагани системи и функции. С това са наясно и компаниите, които са ги разработили и пуснали на пазара, категорични са експертите от Hotcars.com, направили тази класация.

10 разочароващи модела от отлични производители (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    C-HR има никаква визия назад. Рав4 е по-хубав
  • #11
    Готин ( преди 3 години )
    Статията е много добра. Разочарованията настъпват, когато очакванията на потребителят се разминат с действителността. Така е и при тези автомобили. Отзивите на първите купувачи на тези твърде скъпи за класа си автомобили са точно такива, а СН-R наистина не е евтин за това което дава.
  • #10
    10м ( преди 3 години )
    Като изключим. Може би тауруса и първата а класа, останалите коли са ок. Особено пък бмв м8. Там разочароващ е само цената, защото са се самозабравили. Куатропортето беше тотален хит за в емето си. Лексусите никога не са били нещо кой знае какво така или иначе. Купърът е една от топ *** коли на века.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Тук май ако не е Голф, нема добра дума... За съжаление - да. От 10 години е така в тоя сайт.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    М8 според повечето критици е разочароващ автомобил. Quattroporte-то е дефиницията за забавен четириврат автомобил. Ако има разочароващи модели от Мазерати, то тоя със сигурност не в в тоя списък. Последните им модели са ОК - като се има предвид, че им умножиха продажбите?! Все повече Леванте-та виждам на улиците. Тойотата се продава добре, Джук, както и Кашкай, изобретиха съответните си сегменти. Тук май ако не е Голф, нема добра дума...
  • #7
    Автор ( преди 3 години )
    Авторът Петър Захариев стига преводи, вкарай малко мисъл в статията.
  • #6
    Pfdf ( преди 3 години )
    Някой май не разбира от коли и пише статии. Феновете били разочаровани че М8 била с двойно предаване, ми ако кухия автор беше прочел то предния мост може да се изключва и остава само на задно. Все пак трябва да пълните сайта с *** статии. Разочароващо представяне за сайт с претенции!
  • #5
    Владо ( преди 3 години )
    До 7Имам познат, който притежава и двете, това е мнението му:Факт е, че М4 е по-спортно, и определено е предпочитано за писта.Но за евридейка, с която да отвееш 98% от участниците в движението RC-F а е за предпочитане.Отделно като лукс, сглобка и качество на интериора Lexus определено превъзхожда.... по някое време тотализира и двете, но това е друга тема...
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    В една статия оправиха и Мерцедес, БМВ, Лексус, че и Ланд Ровер........ По какъв признак ги изброявате тия коли тука, лоша А класа, лоша М8-ца....... едното се обръща по таван, на другото на някои му пречела задната седалка на БМВ-то.....Афторат ако го повозят на дълго с М-ката, друго ще запее............
  • #3
    Sas ( преди 3 години )
    Juke разочароващ? Май само за автора. Той се продаваше като топъл хляб и започна модата на малките СУВ. Кънтрименът също се продава добре на фона на моделите на Мини. CRH също е много продаван. Изобщо да се чуди човек на статията...
fallback
Последни