fallback

5 полезни неща, които не намериха място в автомобила

От заключващия се преден капак до автоматичния предпазен колан

Всяка година на автомобилния пазар се появяват определени иновации. В същото време обаче много от предложения на дизайнерите и конструктори се оказват абсолютно безполезни. По напълно очевидна и разумна причина те не можаха да се внедрят в автомобилите, въпреки цялата им привидна и на пръв поглед неоспорима полезност за шофьорите.

Кои са тези неща - в галерията:

fallback
  • #14
    до д-р Исня ( преди 2 години )
    Този лаф да не е бил сред софийските п*дали - че те известно са с едни от най-големите :)
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    " Пикасо"- то е с клаксон от страни и е удобно, карах бус с ключалка на предния капак и е тотален шит, защото самите ключове се износват и за да отвориш капака си е приключение
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    не виждам смисъл в заключването на предния капак с отделна ключалка - той пак е заключен против кражби само че с лост отвътре. Защо ще ти трябва да го отключваш отделно... освен че ще ти замръзва зимата ключалката...-
  • #11
    Япая ( преди 3 години )
    Отключване на предния капак с ключ? Полезно? Удобно? Авторът на колко години е, че старите фордове се псуваха именно заради това неудобство. За да си налееш течност за чистачки или за да погледнеш нещо спешно, гасиш двигател. За да замериш зареждането на алтернатора вадиш ключа, отваряш капака, отиваш, палиш двигателя, излизаш, пак отиваш пред моторния отсек. Много практично, да ....
  • #10
    Хой ( преди 3 години )
    Отклюпването с бутони е супер. И сега си го имам. Особено зимата
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    5 - те решения са готини, но поради финансистите на фирмите са отпаднали
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Това с бутоните с код за отключване беше полезно, когато може човек да си заключи колата и ключовете да останат вътре.
  • #7
    222 ( преди 3 години )
    Клаксон на лостчето на мигачите беше едно време на пежо партнер. Карал съм много. Беше ми удобен там. Никакви проблеми.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Доста автомобили го предлагаха, но именно защото трябва да се използва за предовратяване на произшествия трябва да е най-близо до ръцете и лесен за намиране и натискане. Най-добре е на волана
  • #5
    Анонимен ( преди 3 години )
    Карах варбурга на баща ми и трабанта на дядо ми, аз не почувствах проблем, че клаксона е на лостче. Като те ядоса някой най-много да го счупя. Заради евтиния не е бил на волана.
fallback
Последни