fallback

10 коли, които не трябваше да стигат до конвейера

Не е ясно, какво точно са си мислили автомобилните компании, когато са пуснали тези модели в производство

Някога гледали ли сте автомобил, който оставя повече въпроси, отколкото отговори? За да стигне даден модел до серийно производство са необходими години, в които хората, работещи по него, имат достатъчно време за да огледат и премислят всички детайли. В този процес участват много експерти - дизайнери, инженери, техници за оценка на качеството, софтуерни инженери и други. Те би трябвало да гарантират, че този автомобил ще свърши работа, както се очаква от него.

Понякога обаче изглежда, че тази процедура не е спазена. И когато автомобилът бъде представен, хората започват да се питат: „Как изобщо това нещо стига до пазара?“. Ето ви 10 примера за коли, които изобщо не трябваше да стигат до производство. При това става дума не само за сбъркан дизайн, но и за технически недомислици.

10 коли, които не трябваше да стигат до конвейера (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #23
    patanov ( преди 3 години )
    5GT си е на базата на 7ма серия. Как се крие 5та серия отдолу просто не знам! Карам LCI варианта и единственото, с което бих я заменил е 6GT :)
  • #22
    Гуру ( преди 4 години )
    Авантайм 3.0 207 коне имах 3 години. Перфектен автомобил. Трудно се намираха някои части а други някои само оригинал на 10 пъти по-висока цена от нормалното -предни пружини 2000 лв. комплекта. Задни светлини 600 лв/бр. Предно стъкло 4800. Афтърмаркет няма. Продадох я преди да се наложи да сменя някоя от тах. Пружини смених - изработиха ми 2 нови от едната ми здрава в Пружини АД гр. Крън. Те така ...
  • #21
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Алфата е трагична, но това е нормално, с каквито се събереш, такъв ставаш.От Нисан, произвел най-грозните коли в автомобилната история, нама какво друго да очакваш.Те, както и останалите жълтури, са оперирани от чувство за естетика.
  • #20
    анонимен ( преди 4 години )
    Бе то и бмв 3ка 1994година не трябваше да стига до конвейерите ,че бая пубертети у нас се размазаха по стълбове и дрЪвета с такива щайги
  • #19
    Спомени от Италия ( преди 4 години )
    Фиат Мултипла беше много търсена на вътрешния пазар в Италия и си беше пазарен успех дълги години.
  • #18
    Оптимист ( преди 4 години )
    Бих добави също и Ауди А2, доста грозен и неудобен автомобил, както и Мерцедес А класа!
  • #17
    Пропов ( преди 4 години )
    Аз пък мисля че всички Тойоти от ниския и среден клас са гооляма грешка. Някой казват че са толкова скучни и безлични че често се случвало следното:Купуваш си Тойота , прибираш я в гаража. След няколко дни отиваш пак да си купиш. Просто предната вече си я забравил.
  • #16
    Бaй Хой от Aхелой ( преди 4 години )
    1.Мултиплa2форд кa3 хондa елемент
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    На мен пък ми харесва Мултипла, ключово е - различна от всичко останало, забавна, и подчертано семейна. Като цяло глупава статия.
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Фиат мултипла е страшен комерсиален успех за Фиат. Мега добре продаван и награждаван модел. Не виждам защо да не е трябвало да излиза на пазара, при положение, че хората са го купували като топъл хляб.
fallback
Последни